בעקבות הלחץ: חברת חשמל העבירה את שכונת 'רובע יזרעאל' לקו אספקה חדש

תושבי שכונת 'רובע יזרעאל' חתמו על עצומה ופנו לראש העיר אבי אלקבץ שיעזור להם לסיים את התופעה של הפסקות החשמל. בעקבות שיחה עם מנהל המחוז בחברת חשמל הועברה השכונה לקו אחר של אספקת חשמל ובעקבות המהלך פסקו הפסקות החשמל במהלך מערכת הגשמים האחרונה. המחשה: ארכיון

האם תושבי שכונת רובע יזרעאל הסובלים זה שנים ארוכות מהפסקות חשמל חוזרות ונשנות בימי החורף יכולים לנשום לרווחה?
אם לשפוט על פי מערכת הגשמים האחרונה בהחלט יש מצב שהתופעה של הפסקות החשמל תהפוך לנחלת העבר. כזכור, במהלך השנים האחרונות, סובלים תושבי השכונה מדי חורף מהפסקות חשמל חוזרות ונשנות. אותן הפסקות חשמל פוגעות באופן משמעותי באיכות חייהם של התושבים. בימים אלו, בפתחה של עונת החורף, החלו שוב לפקוד את בתי התושבים הפסקות חשמל הגורמות לנזק בדמות שריפת כרטיסים אלקטרוניים ופגעה במכשירי החשמל הביתיים.
כמו כן נרשמו מקרים בהם תושבים וביניהם גם בעלי מוגבלויות שנתקעו במעליות וחולצו לאח פרקי זמן ממשוכים.
בעקבות חזרתה של התופעה המוכרת, הקימו תושבי השכונה לאחרונה קול צעקה ואף חתמו על עצומה אותה הוביל תושב השכונה אוהד מלדסי שהצליח להחתים לא פחות מ-450 מתושבי השכונה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


במקביל פנה מלדסי בשם התושבים לראש העיר אלקבץ וזה שלח מכתב ואף שוחח עם מנהל מחוז צפון בחברת חשמל הרצל פרידמן וביקש ממנו לקחת את הנושא לידיו ולסיים את התופעה שפוגעת כבר שנים ארוכות בתושבי השכונה.
"המצב הנתון בו תושבי הרובע נאלצים לסבול מהפסקות חשמל בשגרת חייהם חייבת להיפסק" כתב אלקבץ במכתבו והוסיף: "למרות פניות רבות לאורך השנים לחברת החשמל, לא נעשה שינוי משמעותי המאפשר רמת חיים נוחה וראויה לתושבים. אבקש שתפעלו למען נושא זה באופן מידי מול הגורמים הרלוונטיים לקיום דיון בנושא ולטיפול בתשתיות במקום".
בעקבות המכתב התקיימה שיחת טלפון בין השניים במהלכה עדכן מנהל המחוז כי הנחה את הגורמים המקצועיים להעביר את קווי החשמל בשכונה לקו אספקה אחר ולפי תושבים רבים בשכונה התוצאות לא איחרו לבוא. במערכת הגשמים האחרונה נרשמה נפילת חשמל אחת בלבד לאורך כל ימי הסערה, בניגוד לשנים עברו בהן החשמל היה קופץ בתדירות של מספר פעמים לשעה. מלשכת ראש העיר נמסר כי ימשיכו לעקוב אחרי הנושא ולוודא שהתופעה לא חוזרת ותושבי השכונה זוכים לאיכות חיים לא הם ראויים.

עפולה: מטמיעים את מהפכת ה"צדק התחבורתי"

|

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|

שבוע צה"ל בויצו ניר העמק: לזכרו של סמ"ר איליה סנקין ז"ל

|