בעמק יזרעאל עושים כבוד למילואים!

המועצה ותושביה מצדיעים ל-3,835 המילואימניקים והמילואימניקיות שלה על פועלם ותרומתם לביטחון המדינה

כ-250 אנשי מילואים מכל רחבי הארץ לוקחים חלק בקמפיין הוקרת מערך המילואים לשנת 2021. מטרת הקמפיין, הנערך בשיתוף רשויות מקומיות ברחבי הארץ, ביניהן המועצה האזורית עמק יזרעאל, היא להוקיר תודה למשרתי ולמשרתות מערך המילואים על פועלם ותרומתם לביטחון המדינה.
אגף כוח האדם בצה"ל בחר כ-250 אנשי ונשות מילואים המובילים בתרומה משמעותית למערך המילואים לאורך השנים, בדגש על המערך הלוחם, ביניהם סגן אור גלעד, מ״מ במרכז באימונים הטקטיים מיפעת ורס"ן איתי רובל, מ״פ בחטיבת כרמל משמשית, אשר נבחרו על ידי צה"ל כראויים להוקרה לשנת 2021 על תרומתם המשמעותית למערך המילואים לאורך השנים.

רב סרן במיל' איתי רובל
רב סרן במיל' איתי רובל

בעמק יזרעאל 3,835 מילואימניקים ומילואימניקיות המשמשים בתפקידים שונים ולוקחים חלק משמעותי בשמירה על ביטחון המדינה.
אחד מכל חמישה מילואימיניקים שזומנו השנה, התגייס למאבק בקורונה. גילם הממוצע של משרתי המילואים הוא 31. אחת מכל 20 משרתות מילואים היא אם לילדים ואחד מתוך עשרה אנשי מילואים מתנדב לשירות.
"לאחר השנה המורכבת שעברנו אנו יכולים להבין את החשיבות הגדולה שיש לאנשי המילואים לביטחונם של כל אחת ואחד מאיתנו. אני גאה ב-3,835 תושבי העמק שלוקחים חלק פעיל בהגנה על ביטחון המדינה ומהווים גורם משמעותי בתחושת הביטחון האישית של תושבי העמק והמדינה כולה", סיכם ראש המועצה האזורית, אייל בצר.