בעלות של 70 מיליון שקלים: נפתח המרכז לטיפול בסרטן העור במרכז רפואי העמק

במיקום החדש יופעלו חדרי ניתוח וחדרי טיפולים המיועדים להסרת גידולי העור, כמו גם טיפול בכוויות באמצעות מכשור חדיש ומתקדם. אחד החידושים שהוכנסו למרפאה היא מכשיר לייזר חדשני שנועד לטיפול בנגעי עור טרום סרטניים

המרכז לטיפול בסרטן העור נפתח בימים אלה במרכז רפואי העמק, עם העתקת המרפאה לכירורגיה פלסטית אל בניין המרפאות החדש שהוקם בעלות של 70 מיליון שקלים. בקרוב יועתקו אל הבניין החדש גם מרפאת העור שתהיה חלק מהמרכז לאבחון וטיפול בסרטן העור, וכן מרפאת העיניים שתפעל בקומה נפרדת.
סרטן העור היא המחלה הממארת השכיחה ביותר בישראל, ובאזור הצפון השכיחות של המחלה גבוהה יותר, בין היתר בשל עיסוק נרחב בחקלאות באזור הצפוני של ישראל, וחשיפה רבה יותר לשמש. האבחון המוקדם הוא הצעד החשוב ביותר בטיפול במחלות ממאירות של העור.
לדברי ד"ר עזיז שופאני, מנהל היחידה לכירורגיה פלסטית, במיקום החדש יופעלו חדרי ניתוח וחדרי טיפולים המיועדים להסרת גידולי העור, כמו גם טיפול בכוויות באמצעות מכשור חדיש ומתקדם.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אחד החידושים שהוכנסו למרפאה היא מכשיר לייזר חדשני שנועד לטיפול בנגעי עור טרום סרטניים.
מרכז המרפאות החדש שהוקם במרכז רפואי העמק בעלות של 70 מיליון ₪, הוקם במטרה להרחיב את מערך המרפאות והמכונים, ולאפשר תנאים נוחים יותר למטופלים. הבניין חוזק כך שהוא ממוגן בפני רעידות אדמה ומיגון למלחמה. חללי ההמתנה מרווחים ונעימים בעבור המטופלים ומלוויהם.

הצוות במרכז
הצוות במרכז

פרופ' אורנה בלונדהיים, מנהלת מרכז רפואי העמק: "הקמת המרכז לטיפול בסרטן העור התאפשרה הודות לאירוע התרמה שקיימנו ביחד עם עמותת הידידים שלנו, רדיו קול רגע והציבור בצפון כולו. המרכז החדש יאפשר לנו להעניק טיפול איכותי לתושבי הצפון בקרבת הבית".