בעלות של כ- 13 מיליון שקלים: כביש עוקף מפארק היי טק דרום ביקנעם לכביש 6

חיבור פארק התעשייה היי טק דרום ליציאה נוספת לכיוון כביש 6 יביא להקלה משמעותית של התנועה במקום. צילום: דוברות יקנעם

עיריית יקנעם ממשיכה להשקיע בפיתוח התשתיות ובשדרוגן בכל רחבי היישוב, ובפארק ההיי טק, ולאחרונה נחתם הסכם עם חברת "קן התור" על הקמת כביש עוקף מפארק היי טק דרום לכביש 6. במסגרת הפרויקט ייסלל כביש עוקף סולתם מחברת "ברא צמחים" לכיוון סולתם ב'. עלות הפרויקט נאמדת בכ- 13 מיליון ₪ והוא ימומן על ידי העירייה ומשרד התחבורה.
חיבור פארק התעשייה היי טק דרום ליציאה נוספת לכיוון כביש 6 יביא להקלה משמעותית של התנועה במקום. העבודות בפרויקט כוללות גם הצבת תאורה, סלילת מדרכות, ועוד.  את העבודות יובילו עיריית יקנעם ונתיבי ישראל באמצעות חברת חוצה ישראל. עיריית יקנעם תבצע את העבודות באמצעות החברה הכלכלית יקנעם. העבודות במקום החלו, והן צפויות להסתיים בתוך כשנה.

• בנוסף לעבודות הללו יוקמו במקום חניון לרכב כבד וחניון לרכב פרטי

ראש העיר, סימון אלפסי: "אנו שמחים להמשיך ולקדם פרויקטים בעלי חשיבות רבה ולפתח ולשדרג את התשתיות היישוביות. פרויקט הקמת כביש העוקף מפארק היי טק דרום לכיוון כביש 6 ייתן מענה למאות נהגים וכלי רכב בכל יום שנעים במקום, ויקל משמעותית על התנועה. זהו פרויקט נוסף שאנו מובילים והמטרה ביחד עם הקמת החניונים לרכב פרטי ולרכבים כבדים היא להקל על התנועה ולהמשיך ולדאוג לאיכות חיים גבוהה עבור התושבים ובאי פארק ההיי טק".