בנין מרפאות חדש בעלות 50 מיליון ש"ח נחנך במרכז רפואי העמק

בנין מרפאות חדש נחנך בשבוע שעבר במרכז רפואי העמק בהשקעה  של 50 מיליון ₪ של כללית, אליה משתייך מרכז רפואי העמק, אחד מתוך 14 בתי חולים של הכללית. בנוסף, גוייס סכום של 3 מיליון ש"ח מתורמים ותושבי העמק לטובת הקמת מערך לטיפול בסרטן העור, ותרומה נוספת של קרן אדליס לטובת טכנולוגיות מתקדמות במרפאת העיניים החדשה שנחנכה בבניין. צילום: אלון לויטה

חנוכת הבניין החדש הוא חלק מפיתוח מואץ של התשתיות במרכז רפואי העמק על ידי הכללית, ובהם מרכז הסרטן החדש לצפון שבנייתו החלה בימים אלה, והבניין הרב תחומי לרפואה מתקדמת שצפוי להיחנך בתחילת 2018 ובו חדרי הלידה החדשים ומחלקת יולדות ותינוקות, מערך השיקום, המרכז לבריאות השד, יחידת MRI  מתקדמת ובהמשך חדרי ניתוח ממוגנים ומחלקות נוספות.
מנכ"ל כללית נועז בר-ניר אמר בטקס חנוכת המבנה: "אני שמח שהמפגש לחנוכת הבניין הוא הראשון מתוך שלושה מפגשים משמעותיים שצפויים לנו בשנים הבאות, שבכל אחד מהם  נחנוך תשתיות מתקדמות ברמה הגבוהה ביותר במרכז רפואי העמק".
לדברי מנהלת מרכז רפואי העמק, פרופ' אורנה בלונדהיים, "כללית מאז ומעולם פיתחה את שירותי הרפואה בפריפריה של מדינת ישראל. לאחר סיום אכלוס הבניין הרב תחומי יגדל השטח התפעולי של המרכז הרפואי ל- 100,000 מ"ר שיסייעו לנו באופן משמעותי לצמצם פערים שקיימים עדין בין הצפון לבין המרכז על ידי פתיחת שירותים חדשים והנגשת הטיפול הרפואי לתושבי הצפון".

 

נפל מגובה 3 קומות וחזר ללכת: "הרופאים במרכז רפואי העמק אמרו לי שאני נס רפואי"

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|