בן 77 מעפולה: מתנדב מצטיין של מגן דוד אדום

סמי בגים, מתנדב במד"א כבר שבע שנים כחובש רפואת חירום ונהג אמבולנס אשר מגיע לתחנה בהתנדבות פעמיים בשבוע ומסייע בכל הנדרש בתחום הלוגיסטיקה והרכב בחיוך ובמסירות רבה.
צילום: מד"א גלבוע

כמדי שנה, מגן דוד אדום מקיים את טקס המצטיינים השנתי בשיתוף ידיעות אחרונות במסגרת מבצע העובד המצטיין על שם נח מוזס ז"ל. המתנדבים והעובדים המצטיינים מקבלים אות הוקרה מיוחד ממנכ"ל הארגון, אלי בין – על פועלם ותרומתם לארגון.
השנה, לאחר התמודדות הארגון מול משבר הקורונה, הטקס המסורתי שב למתכונת פיזית והתקיים באודיטוריום בבניין שירותי הדם החדש של מד"א ברמלה. לאירוע, שנפתח בדברי ברכה של סמנכ״ל מינהל ורכש במד״א צביקה בנדיק, הגיעו 29 מצטייני השנה של הארגון ובני משפחותיהם, בנוכחות מנכ"ל הארגון, מנהלי המרחבים ובכירים נוספים.
בין המצטיינים: מתנדב מצטיין מרחב גלבוע של מד"א סמי בגים, בן 77 תושב עפולה. בגים מתנדב במד"א משנת 2015 כחובש רפואת חירום ונהג אמבולנס אשר מגיע לתחנה בהתנדבות פעמיים בשבוע ומסייע בכל הנדרש בתחום הלוגיסטיקה והרכב בחיוך ובמסירות רבה. סמי פועל ברוחב לב תוך אהבה גדולה לארגון ולצרכיו. הוא חלק בלתי נפרד ממשפחת מרחב גלבוע של מד"א.
עוד במצטיינים: העובד רביע ח'ורי, בן 34 תושב נצרת, שנבחר לעובד מצטיין ארצי מקום שלישי. ח׳ורי החל את דרכו בארגון כמתנדב נוער והמשיך במד"א גם במסגרת השירות הלאומי. כיום רביע עובד כחובש רפואת חירום, נהג בניידות לטיפול נמרץ ואחראי מתנדבי הנוער בתחנת נוף הגליל. רביע תמיד נכון לסייע לכל אחד עם חיוך, מקדיש שעות רבות למען הצלחת התחנה ודואג לתחזוקה, לציוד ולאנשיה בצורה המקיפה והמקצועית ביותר.
יו"ר ועדת אות ועיטור, חיים דגן: ״במהלך השנתיים האחרונות, בהן העולם כמעט ועמד מלכת בגלל משבר הקורונה – אנו במד"א גדלנו והתעצמנו, עמדנו בפני משימות לאומיות גדולות ומורכבות ויכולנו להן. גדלנו בכל פרמטר אפשרי: בכמות, באיכות ובטכנולוגיה. יש אנשים שמחכים שהעולם ינוע ויש אנשים כמוכם שמניעים את העולם. מי ייתן ונמשיך תמיד להיות בצד הנותן".
ד"ר אלי יפה, סמנכ"ל קהילה במד"א: ״יש כאן נבחרת שיש לה הרבה מאד שחקני ספסל ומערכת שלמה שתומכת וכולם ראויים ומצוינים. יש אדם הקונה את עולמו במעשה אחד. אתם קונים את עולמכם יום יום, שעה שעה באינספור מעשים. כל בוקר וערב, אתם עושים שוב ושוב למען הצלת חיים ועושים זאת במצוינות – זה דבר גדול. תודה לכם על מה שאתם עושים ועל מה שעוד תעשו".
מנכ"ל מד"א, אלי בין: ״עבודתכם ומעשיכם נעשים במשך כל ימות השנה, על מנת להציל חיים. כשאני רואה אתכם מגיעים למשמרת ולתחנה, אני מעריץ אתכם ואת העשייה המבורכת שלכם. זהו רגע מיוחד ומרגש למשפחת מד"א, שכן ערך הצלת החיים הוא פסגת חיינו, זהו ערך עליון וחשוב מאין כמוהו. זהו רגע מרגש עבור כולנו ותרומתכם לחברה הישראלית הנה יוצאת דופן ומשמעותית במיוחד. עלו והצליחו".