במגדל העמק מנסים להחיות את מגדל המים המפורסם

ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה אירח השבוע את יו"ר קק"ל דני עטר לקידום מספר פרויקטים וביניהם מיזם מגדל המים המפורסם של העיר

 

יו"ר קרן קיימת לישראל, דני עטר, מלווה בצוות אנשי מקצוע היו אורחים השבוע של ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה במטרה לקדם יחד מספר פרויקטים ברחבי העיר.
תזכורת: מגדל המים נבנה בראשית שנות ה- 80 כמאגר מים עיר,  ויזם נטל יוזמה ובנה מעל מגדל המים  מבנה שאמור היה להיות מסעדה מסתובבת. הבנייה נעצרה לפני הסוף. האגדה האורבנית סיפרה שצה"ל התנגד למיקום המסעדה כי משם אפשר היה לצפות על מסלולי הטיסה בבסיס חיל האוויר ברמת דוד כאשר האמת היא כנראה יותר פרוזאית. צה"ל כלל לא התנגד לבנייה, היזם פשט את הרגל. המבנה נשאר כך והפך לסוג של סמל של מגדל העמק
הפגישה בה השתתפו גם סגן ראש העיר אלי בקסיס, חבר המועצה יוסי פורטל, מנכ"ל העירייה שלום זוזוט ומהנדס העיר רונן פלג, החלה בחדר הישיבות של העירייה שם הציג ראש העיר לאורחים את תנופת הפיתוח ואת התכניות להמשך התפתחות העיר בשנים הבאות הכוללת שורת פרויקטים הנמצאים בימים אלה בתכנון ואותם הוא מבקש לקדם בשיתוף קק"ל וביניהם "בית היערן" הכולל מוזיאון משותף לרשות ולקק"ל ושדרוג "יער בלפור" הכולל פיתוח שלב ב' לצד הקמת "טיילת השלום" לאורך היער.

עטר וברדה מסיירים במגדל המים במגדל העמק
עטר וברדה מסיירים במגדל המים במגדל העמק

עטר ציין כי קק"ל החליטה למקד מאמץ בפריפריה החברתית והגיאוגרפית בגליל ובנגב והנחה את אנשי המקצוע לבחון את שיתוף הפעולה בפרויקטים שהציג ראש העיר ברדה. בסיום קיימו ברדה, עטר ואנשי המקצוע סיור במגדל המים ובפארק הזית שב"נוף העמק" וקבעו מועד לפגישה נוספת לקידום הנושאים מיד לאחר חג הפסח.

 

 

טיול כחול בשבת: אל פריחת התורמוסים בשיאה

|

ברוח האביב: סיור מסביב למסילה – לאורכה ולעומקה של רכבת העמק

|