בלתי נשכחת: נולדה ב-2.2.22 בשעה 2:22

בנה של רעות בר אילן ביקש ממנה בהומור ל"דחות" את הלידה המשוערת שלה מה-31 בינואר ל2-2-2022 מה שבאמת קרה באותו היום, בטיימינג מושלם, ב2.22 לפנות בוקר. צילום:פוריה

תאריך נדיר וארוע נדיר נרשם בשבוע שעבר באגף לאם ולילוד של המרכז הרפואי פדה-פוריה כשרעות בר אילן ילדה בדיוק ב2:22 לפנות בוקר- בתאריך 2.2.22.
האם ממצפה נטופה לא תכננה ללדת בתאריך המיוחד. היא הגיעה עם צירים למיון יולדות ב2.2.22 אחרי חצות, והועברה לחדר הלידה בליווי המיילדת טל שטרן. "התאריך המשוער שלי היה ב31.1", סיפרה רעות, "כשדיברנו על התאריך הבנים שלי ביקשו בצחוק שאני אדחה את הלידה ל2.2. אחד הבנים אפילו הציע שאלד ב2.2.22 בשעה 2 בלילה ואני צחקתי ואמרתי לו שהוא מגזים, אז כנראה שטעיתי. במהלך הלידה לא שמתי לב מה השעה, עד שהמיילדת טל אמרה לי שקלענו בול ל2:22. אז הבנתי שבאמת יצא לנו מועד מאד מיוחד והצלחנו לקלוע לתאריך ולשעה שהילדים ביקשו. היתה לי חוויה מדהימה, אני מלאה בשמחה. אין דבר שמתקרב לאושר ולרגעים האלה, אני רוצה להודות לטל שטרן המיילדת המדהימה שליוותה אותי לאורך כל הלידה, תמכה ועזרה".
טל שטרן, המיילדת הוסיפה: "הלידה התפתחה מהר מאוד, לא שמנו לב לשעה ולא כיוונו לשעה הזו. רק כשהתינוקת יצאה לאוויר העולם הסתכלתי על השעון ושמתי לב לשעה המיוחדת בתאריך המיוחד. אין ספק שזו ילדה מיוחדת, ואני מאחלת לה ולמשפחתה חיים מיוחדים וטובים".

ההורים ציינו שעדיין לא נבחר שם לתינוקת שנולדה אחרי ארבעה בנים.

 

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

ניתוח לכריתת רחם שרירני באמצעות רובוט במרכז הרפואי העמק

|