בית שאן: קוסקוס ו'מפרום' נפגשים עם מוזיקה פרסית ביריד אותנטי

מתחם אוכל אותנטי של מבשלות מקומיות, מתחם מבשלות בירה, ערבי מוסיקה עם גבי ברלין, ערב אותנטי לעדה הפרסית וערב יווני מושקע עם אמנים מיוון. יריד 'הסקיתומרקט' בבית שאן יוצא לדרך 

בשלושה באוגוסט ייצא לדרך, זו השנה השישית ברציפות, יריד הסקיתומרקט במתחם הסראיה המרהיב בבית שאן. הפסטיבל, שייערך בימי חמישי במהלך חודש אוגוסט  מציג שורה ארוכה ויוצאת דופן של אירועי תרבות ואמנות ובבית שאן נערכים לארח אלפי מבקרים.
המופעים המרכזיים יתקיימו במתחם הסראיה ויציגו מוזיקה מכל העולם והפקות מסקרנות. בין השאר, יתארחו על הבמה המרכזית הזמר ומנחה ערבי השירה הפופולארי גבי ברלין, רגב הוד בערב זמר ים-תיכוני ישראלי, ערב מוזיקה פרסית מיוחד במינו עם כוכב הזמר הפרסי בישראל טורג' בליווי מיטב הנגנים וכמו כן  – ערב יווני בו יארחו צוות בוזוקי לייב מישראל את צמד האומנים מיוון- סטוורוס אברמוגלו והזמרת הצעירה והמבטיחה אפרודיטי.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


במקביל למופעים אלה מציע היריד מגוון פעילויות לכל המשפחה. בין השאר, יוכלו המבקרים לדלג בין שפע של דוכנים עם יצירות של אמנים מקומיים, אוהלי גזיבו עם אוכל אותנטי של מבשלות מקומיות, מתנות, יין ובירות בוטיק, מתחם מיוחד לילדים, שירה בציבור וגם יוכלו ליהנות ממופע חיזיון לילי בגן הלאומי בעיר. בכל ימי הסקיתומרקט יוגשו מאכלי עדות כגון: קובה, עלי גפן, קוסקוס, גונדי, מפרום  מאפים, עוגות ועוגיות מרוקאיות, יין בוטיק ועוד.
ראש העיר רפאל בן שטרית בירך את המארגנים והודה לרשות לפיתוח הגליל. "גם השנה היריד פונה לכל המשפחה ומציע אווירת רחוב חגיגית וססגונית.  לאלפי המבקרים ביריד צפויה חוויה אמנותית מוסיקלית וקולינארית מיוחדת. היריד הוא דוגמה ומופת לחוויה קהילתית, אשר ממחישה את עצמתה של קהילה שמרכיב אותה פסיפס אנושי עשיר ומגוון. זו היא חגיגה של טעמים, צבעים, ריחות ויצירה תרבותית אותנטית ומרהיבה"..