בית שאן: פסטיבל סרטים לזכרו של יהודה ברקן

במהלך הפסטיבל יוקרנו שני סרטים לכל המשפחה. בסיום כל הקרנה יערך פאנל בהנחיית רועי ברקן, בנו של השחקן, ובהשתתפות שחקנים ששיחקו עמו ויספרו מזיכרונותיהם מהכוכב והאיש שהיה. בנוסף יוקרנו קטעים נדירים מסרטי המתיחות של ברקן. כמו כן, תוצב במתחם תערוכה ובה 30 תמונות נדירות מתוך הסטים של סרטיו. צילום: ויקיפדיה(Amir Gilad)

מתחם צים אורבן  עמק בית שאן מבית צים אורבן לייף, משיק מגוון פעילויות קיץ חינמיות המתאימות לכל המשפחה. מדי שבוע, יתקיימו פעילויות שונות ומגוונות שיעשירו את החופש הגדול לילדי הסביבה.
רשימת המופעים והאטרקציות מציעה הקרנת סרטי דיסני, הסרט מלך האריות 2019 הוקרן השבוע ביום שלישי. בשבוע שלאחר מכן יוקרן הסרט לוקה (יום ג' 26 ביולי). לפני הקרנת הסרט בשעה: 18:00 תתקיים מסיבת ריקודים just dance על גבי מסך לד ענק. בנוסף מזמין המתחם את תושבי הסביבה והמטיילים באזור להשתתף בערבי ריקודי עם המרקיד ישראל שבתאי, שיתקיימו ברחבת מתחם ה-FOOD PARK בימי חמישי במהלך אוגוסט, בין השעות 20:00-22:30.
הפעילות תכלול במגוון מופעים כאשר בכניסה חופשית: ב-15 באוגוסט יערך מופע של כוכב הילדים טל מוסרי בשיתוף הדמות האהובה בוב ספוג. ב-23 באוגוסט יתקיים במתחם פסטיבל סרטים לזכרו של יהודה ברקן ובמהלכו יוקרנו שני סרטים לכל המשפחה. בסיום כל הקרנה יערך פאנל בהנחיית רועי ברקן, בנו של השחקן, ובהשתתפות שחקנים ששיחקו עמו ויספרו מזיכרונותיהם מהכוכב והאיש שהיה. בנוסף יוקרנו קטעים נדירים מסרטי המתיחות של ברקן. כמו כן, תוצב במתחם תערוכה ובה 30 תמונות נדירות מתוך הסטים של סרטיו. את החופש הגדול תסגור הופעת ענק הפתוחה לקהל הרחב של כוכבת הילדים רינת גבאי (30 באוגוסט).
מהנהלת מתחם צים אורבן  עמק בית שאן נמסר כי "מתחם צים אורבן  עמק בית שאן הציב לעצמו למטרה להעשיר את הקיץ לילדי הסביבה בשלל מופעים ופעילויות מהשורה הראשונה עם דגש על השתתפות חופשית וחינמית על מנת להסב הנאה והתרגשות לכל התושבים מקטן ועד גדול. אנו נרגשים להשיק את פעילות הקיץ של המתחם עם פעילויות שנבחרו בקפידה ושלל חוויות. המתחם הינו אבן שואבת לתושבי האזור ולמטיילים בצפון ומקפיד להציע מגוון רחב ואיכותי של פעילויות, מסעדות ומותגים לקהל הקונים והמבלים".