בית שאן: נתפס ה"קטנוסם" שסיפק סמים מסוכנים

משטרה עצרה צעיר בן 26 החשוד במכירה ואספקת סמים מסוכנים. החלוקה הייתה מתבצעת באמצעות קטנוע ובסיוע של בת זוגו: תלמידה בת 16. צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל במאבקה נגד יצור וסחר בסמים בדגש על הפצה לתלמידים וצעירים עצרה סוחר סמים תושב בית שאן בן 26 אשר מכר וסיפק סמים מסוכנים מסוגים שונים באמצעות הקטנוע שלו "קטנוע סם" וגם באמצעות בת זוגו תלמידת בית ספר בת 16.
בפעילות יזומה וממוקדת תוך חקירה סמויה כנגד החשוד עלה כי הוא עובד במפעל ובסיום יום העבודה מתחיל משמרת ב' בסחר בסמים מסוכנים מסוגים שונים – בין היתר גם בקריסטל. בסיום המשמרת בעבודה החשוד היה חוזר לביתו ובהתאם להזמנות הטלפוניות שקיבל במהלך היום היה מבצע קו חלוקה באמצעות הקטנוע שלו ה"קטנוסם".

העצור וסכומי הכסף הגדולים שנתפסו בכליו
העצור וסכומי הכסף הגדולים שנתפסו בכליו

במקרים בהם היו לחשוד הזמנות של סמים מסוכנים בשעות הבוקר הוא היה נעזר בבת הזוג שלו – כאמור תלמידת בית ספר בת 16 אשר הייתה סוחרת עבורו בסם מסוכן. בחקירה מורכבת ומסועפת עלה כי החשוד סוחר סמים מסוכנים יחד עם עוד 2 שותפים גם הם תושבי בית שאן האחד בן 36 והשני בן 49 בנוסף לבת הזוג שלו בת ה-16.
עם הינתן האות אתמול החקירה הפכה לגלויה וכוחות מיוחדים יחד עם יחידת הכלבנים פשטו על בתיהם של כל ארבעת החשודים והם נעצרו. ברשותם נתפסו מספר מנות של סמים מסוכנים – ביניהם קוקאין וכסף מזומן קרוב ל-80,000 ₪.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בית המשפט השלום בטבריה האריך את מעצרם של כל ארבעת החשודים בהתאם לבקשת המשטרה ומעצרם של החשודים הוארך: מעצרו של החשוד בן ה26 הוארך עד ליום שני, מעצרם של שני השותפים הוארך עד ליום ראשון ומעצרה של הקטינה הוארך עד להיום לצורך דיון בנוכחות הוריה.
עם התפתחות החקירה היום לפנות בוקר נעצרו עוד 46 חשודים שנהגו לקנות סמים מסוכנים מארבעת החשודים וחלק מהחשודים יובאו הבוקר לבית משפט השלום בטבריה לדיון בבקשה להאריך את מעצרם.
בהודעה של משטרת ישראל נכתב: ״משטרת ישראל נאבקת בנחישות בהפצת סמים מסוכנים בכלל ובדגש על בני נוער ופועלת בכל המישורים תוך שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותה במטרה למנוע את הפצת הסמים בדגש לתלמידים וצעירים אשר במקרים מסוימים הסמים הללו מהווים עבורם מדרון חלקלק שעלול להפוך לצריכה שוטפת של סמים, התמכרות ואף חבירה לגורמים עבריינים״.

כתב אישום יוגש בגין רצח בת 48 מעפולה

|

לבקשת משטרת ישראל: הושמד רכב משופר בשווי 140 אלף ש"ח

|