בית שאן: ניידת חיסונים חיסנה את עובדי עוף טוב

יום החיסונים במפעלי עוף טוב לווה בבוקר חגיגי של פינוקים ושי מתנת החברה לכל העובדים. ניידת החיסונים שהגיעה למפעלים אפשרה גם לבני משפחה ולתושבי בית שאן והסביבה, המעוניינים -להתחסן/ צילום: דודו כהן

חברת עוף טוב, הפגינה אחריות כלפי עובדיה וציבור לקוחותיה והייתה השבוע בין החברות הראשונות שהחליטו לעודד את עובדיהן לקבל את החיסונים נגד נגיף הקורונה.
בסיוע איגוד התעשיינים ומשרד הבריאות, הזמינה החברה ניידת חיסונים של מד"א שהגיעה למפעלי החברה בבית שאן ואפשרה לכל אחד מבין  1000 עובדיה שחפצו בכך, לקבל את החיסון ולקבוע מועד לקבלת החיסון השני.
יום החיסונים במפעלי עוף טוב לווה בבוקר חגיגי של פינוקים ושי מתנת החברה לכל העובדים. ניידת החיסונים שהגיעה למפעלים אפשרה גם לבני משפחה ולתושבי בית שאן והסביבה, המעוניינים להתחסן.
רמי אייזיק, מנכל קבוצת עוף טוב: "עוף טוב נוהגת תמיד באחריות מלאה כלפי עובדיה וכלפי ציבור לקוחותיה. במשך כל תקופת הקורונה, כיצרנית מזון וכחברה חיונית למשק, עוף טוב התנהלה תחת סטנדרטים מחמירים ביותר תוך הקפדה יתרה על כל כללי הבטיחות והנחיות משרד הבריאות. המשכנו לספק לצרכנים בכל הארץ את המוצרים הטריים, האיכותיים והטעימים ביותר, והצלחנו להימנע מלהוציא עובדים לחל"ת. גם כעת, כשהמדינה בעיצומו של מבצע החיסונים, קבוצת עוף טוב מגלה אחריות, שומרת על היותה מפעל ירוק ודואגת להנגיש את קבלת החיסונים לכל עובדיה. אני גאה בכך שעוף טוב היא בין החברות הראשונות שעושות זאת ואני קורא לחברות נוספות בתעשייה להצטרף ליוזמה חשובה זו".