בית השיטה: שש הרצאות בחינם על טבע, איכות סביבה וקיימות

עולם מופלא: קרן קימת לישראל ותנועת 'צועדים יחד לעתיד משותף' יקיימו במהלך החודשים יולי- אוקטובר סדרה של שישה מפגשים מרתקים וייחודים בנושאי טבע, איכות סביבה וקיימות במועדון 'מרחב' בקיבוץ בית השיטה.

יוזמי ההרצאות הם יעקב יוניש מבית השיטה וסלאח גראפית מבית זרזיר וזאת במטרה לחשוף את כלל הציבור, היהודי והערבי, לפעולותיה הרבות והמגוונות של קק"ל.
המפגשים יהיו פתוחים לציבור בחינם והם יתקיימו בימי שלישי בשעה 19:30 בהנחיית אנשי קק"ל ממרחב צפון. במפגש הראשון, שיתקיים ב-11 ביולי, יעביר מנהל מדור חינוך דני פדידה הרצאה בנושא 'השטחים הפתוחים- משאב קהילתי'. במפגש השני (25.7)  הצפר של קק"ל ירון צ'רקה יעביר הרצאה תחת הכותרת 'סיפורם המופלא של הציפורים'.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


האדריכלית הדס בשן תעביר במפגש השלישי (8.8) הרצאה על נושא המרחב ביוספרי – 'אדם וביוספרה – החיים עם הסביבה'. מנהל מדור מטעים, חורש טבעי ומרעה באגף הייעור של קק"ל ד"ר סוהיל זידאן יעביר ב-22.8 הרצאה מרתקת בשם 'סיפורם של העצים העתיקים וחשיבות שמירתם'. גם את ההרצאה החמישית (19.9) יעביר ד"ר זידאן והיא תעסוק בעצי הזית –  'עץ הזית ומשמעותו בתרבויות השונות'.
סדרת המפגשים הייחודית שמטרתה להעניק שירות לקהילה תנעל ב-3.10 בהרצאה של מנהל מרחב צפון בקק"ל ד"ר עמרי בונה, שיעניק הרצאה בנושא 'קק"ל עם הפנים קדימה'.