בית אלפא חוגג 97

קיבוץ בית אלפא חגג 97 שנים מאז מאז הוקם . במסגרת החגיגה התכנסו מאות מחברי הקיבוץ, וחגגו את חג הקיבוץ המסורתי. צילום: דוד (דדה) עינב

97 שנים לאחר שהקימו חברי וחברות גרעין א' של תנועת הנוער השומר הצעיר, את הקיבוץ הראשון בארץ, שנוסד על ידי "השומר הצעיר" (לימים "הקיבוץ הארצי"), התכנסו מאות מקרב חברי קיבוץ בית אלפא, יחד עם שכנים מרחבי הגלבוע והעמק, וכן, חובבי זמר משובח, לחגוג ברוב טעם ואיכות את חג הקיבוץ המסורתי.
חברי בית אלפא בחרו לחגוג את החג בצורה הטובה ביותר, וזאת ע"י העלאת מופע מרגש של "האירוסים"- זמרי בית אלפא. היה זה מופע משולב ומלא הפתעות בו התארחו כוכב התיאטרון ומחזות הזמר נתן דטנר שהפליא בשירו ובסיפוריו. הפתעה מיוחדת חיכתה לנתן דטנר, כאשר על הבמה הופיעה תיעוד של הופעת "האירוסים", במסגרת תכנית הנוער הפופולארית- "החתול שמיל", בכיכובו של דטנר, שהגיב בקורות רוח של נוסטלגיה נעימה.
"תודה על ערב מכובד ומכבד, מהנה ומענג". אמר שאול גלעד, מנכ"ל מקהלת האיחוד, שהיה מבין הצופים המשולהבים. "נהנו מערב מוזיקלי עם עיבודים מעיזים ומאתגרים. האירוסים נשמעים יופי!" סיכם גלעד. גם מרים ורד, מנהלת "דורות בגלבוע", נכחה באירוע ואמרה בסיומו כי "חזרנו נרגשים מהחוויה שזימנו לנו אנשי בית אלפא, וחברי להקת האירוסים שהיו פשוט מופלאים. השילוב עם דטנר, האסנרים והנגנים יצר אירוע מושקע, מרגש ומחמם לב", סיכמה ורד.

 

עפולה: נבחרו 12 'יקירי העיר' לשנת 2024

|

"אני יודעת לחבר. זה מה שאני עושה 30 שנה בכל התפקידים שביצעתי"

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|