ביקנעם מכינים את המרכז המסחרי לחודשי קיץ

מועצת העיר יקנעם אשרה את המלצת ראש העיר אלפסי להקציב סה"כ 1.2 מיליון ₪ לשיפוץ המרכז המסחרי החדש, במטרה לקיים ירידים ואירועי קיץ שכונתיים

מועצת עיריית יקנעם אישרה לאחרונה תקציב בסך 1.2 מיליון ₪ עבור שיפוץ המרכז המסחרי החדש,שיכלול הסדרה והוספת חניות במקום. מימון התקציב יבוא מכספי מענק שגייס ראש העיר ממשרד הפנים, וכן ממקורות העירייה.

לעמקניוז נמסר כי שיפור המרכז המסחרי, נועד לשדרג את הרחבה העליונה במקום, ולנצל את השטח לטובת אירועים עבור ציבור התושבים.
השיפוץ יתבצע החל מסמוך לכניסה הישנה לבניין העירייה, ועד למתחם קופת חולים לאומית, כשהמטרה היא להפוך את המקום ל"קולנוע קייצי", ולקיים בו ירידים ואירועי קיץ מובילים לתושבי השכונות הסמוכות, ולכלל תושבי העיר. עוד נמסר כי במסגרת העבודות יוכשרו בין היתר גם 7 – 6 מקומות חניה במקום, ויתווספו מקומות ישיבה. העבודות במרכז המסחרי החדש יבוצעו בהמשך לביצוע העבודות בשדרות היובל כשהמטרה היא ליצור נגישות למרכז המסחרי,כך שהתושבים יוכלו להגיע למקום, להסתובב ולטייל להנאתם, וכמובן לרכוש מהחנויות שבמקום.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הרעיון המרכזי הוא ליצור בסופו של דבר מתחם אחד גדול אשר ישלב את המרכז כולו לפארק רבין, ולחבר את האזור כולו עם השכונות החדשות.
תכנית השיפוץ והשדרוג נמצאת כיום בתכנון מינהל הנדסה, והעבודות במקום צפויות להסתיים כחצי שנה לאחר סיום התכנון.
ראש העיר, מר סימון אלפסי: "אני מברך על אישור התב"ר ועל המשך ביצוע העבודות לשיפוץ ושדרוג המרכז המסחרי החדש. עיריית יקנעם משקיעה מיליוני ₪ במרכז המסחרי החדש, ואנו רוצים לשדרג אותו כך שנוכל לערוך במקום ירידים ואירועי קיץ מובילים עבור התושבים, וגם להנגיש את המרכז לשכונות החדשות של העיר. העבודות שלנו במקום באות למעשה לפתוח את האזור כולו ולהפוך אותו למתחם אחד גדול ומשמעותי שהתושבים יוכלו ליהנות בו וממנו".

עפולה: נבחרו 12 'יקירי העיר' לשנת 2024

|