מי זכתה לביקור פתע, כוכבת גאליס התעקשה להצטלם עם שירן, מי הגבר ממגן שאול שעלה בדרגה, פלאש! – רכילות בעמק

ביקור פתע אימהי בעבודה. בתחילת השבוע בזמן שעדי לוסטיג מבעלי גן האירועים 'ללוס' בקיבוץ בית אלפא, עמלה במרץ לארגן את הדברים האחרונים לקראת אירוע חתונה שהיה בשעות הערב במקום הופיעה לה פתאום בהפתעה בחצר הגן יוכבד שריג, אמא של עדי שהגיעה במיוחד לראות לשלומה של הבת הצעירה.

 

גם גלעד קיסוס מגלה אבהות למופת בשבועות האחרונים כשהוא מנצל שבתות כמו השבת האחרונה לבילוי עם הילדה בבריכה עם כל הפינוקים האפשריים.

• יריב שטיינהאור ניצל את הגליץ' במרכז העיר עפולה לכמה שעות של התרעננות מהחום המעיק עליו ועל הילדים.

 

חגיגה בפלאג אין
חגיגה בפלאג אין

חגיגה בפלאג אין – כל העובדים במועדוני פלאג אין מרמת החייל, מראשל"צ ורמת ישי התקבצו בשישי האחרון בסניף ברמת ישי ליום גיבוש שכלל מטעמים של שף הרשת. בתמונה: אריאלה רוזנסקי ושירית מפלג אין רמת ישי עם עדי הלוי ונופר קסטנבאום מרמת החייל.

 

• לירון שרבט (חיימי) חגגה יום הולדת 5 לביתה נוי. לירון אירגנה הפקה מהרמות הכי גבוהות כמו שרק היא יודעת. שאפו ענק ומזל טוב.

• מישל כהן חזר בסערה מבורגס עם האישה והילדים היישר אל שדה הנדלן המקומי ואל העסק לשטיפת רכבים שלו בתחנת פז בעיר: האוטודוש! אנחנו מפרגנים.

 

כוכבת גליס שירה סנדל בקשה להצטלם עם נועה אוחנונה וחברתה שירה
כוכבת גליס שירה סנדל בקשה להצטלם עם נועה אוחנונה וחברתה שירה

↑ נועה אוחנונה וחברתה שירה בילו באילת ותפסו תמונה עם כוכבת גאליס – שירן סנדל.

 

• תומר גואטה מ MY SLOLAR   בעפולה הוא הבעלים של ג'יפ דנדש. החברים מפרגנים לבחור על הרכב החדש. אנחנו מצטרפים לברכות.

•  שנת הלימודים ממש מעבר לפינה וליאת וגולן חקוקי רוצים להיות מוכנים לתחילת השנה אז השבוע הם לקחו את הילדים לכפר השעשועים ויצאו מוכנים ומצוידים בכל טוב.

 

אופיר רוזנבלום עלה בדרגה
אופיר רוזנבלום עלה בדרגה

נצ״מ איתן מנשה, מפקד תחנה אזורית העמק ורפ״ק גיל שורן העניקו דרגת רב סמל בכיר לאופיר רוזנבלום ממגן שאול. אופיר משמש ראש יחידת סיור מאוד מוערך בעל כושר פיקוד ושליטה מעולים.

 

יהב בנימין עסוק ביום יום שלו בממתקים של חברת עלית אבל האיכות הגדולה של הבחור היא בערבי על האש שבהם הוא מפנק את החברה. אנחנו עדיין מחכים שיהב יזרוק כנף.

ליז אדרי היא אמנם אחת מנשות הנדלן המובילות בעמק אבל כל זה לא מפריע לה להמשיך ללמוד ולהישתדרג ומידי יום א' היא משלימה תואר באחת ממכללות האזור.