ביקור "כחול לבן": בני גנץ התארח בעפולה

יו"ר רשימת כחול לבן הגיע אמש לביקור בבירת העמק יחד עם ח"כ אבי ניסנקורן ונפגש עם ראש העיר אבי אלקבץ וראש המטה של המפלגה בעיר לירז וזאן

בני גנץ, יו"ר רשימת כחול לבן הגיע אמש לביקור עבודה בעפולה. לגנץ התלווה ח"כ אבי ניסנקורן ויו"ר המטה בעפולה, לירז וזאן, שמשמש גם כחבר מועצת העיר.
במהלך ביקורו התארח גנץ בלשכתו של אבי אלקבץ, ראש עירית עפולה ונפגש עם פעילים לשיחת המרצה קצרה וממוקדת מטרה.
"בני גנץ הגיע לעיר בעקבות בקשתי", אמר וזאן לאחר הביקור, "ראיתי חשיבות רבה בהגעתו לעפולה ואני שמח שהוא הצליח לפנות קצת זמן בלוחות הזמנים התובעניים שלו- לטובת המפגש הזה. יחד איתו הגיע גם ח"כ אבי ניסנקורן שהוא ידיד אמיתי של העיר. ח"כ ניסנקורן שהוא יליד עפולה הגיע אלינו לפחות עשר פעמים במרוצת השנה האחרונה והוא תומך בנו בכל הזדמנות. הפגישה עם ראש העיר הייתה מוצלחת מאוד. דיברנו בה על הסכם הגג וההשלכות שלו, הגידול באוכלוסייה והצורך במענים תעסוקתיים. ראש העיר הדגיש בפניו כי העיר יודעת להתמודד עם האתגרים החינוכיים בהצלחה רבה, אבל שבמקביל יש צורך בתמיכה בכל מה שקשור לתעסוקה".

גנץ עם וזאן
גנץ ויו"ר מטה כחול לבן בעפולה, לירז וזאן

וזאן הוסיף כי נושא מרכזי נוסף שעלה בשיחה היה התחבורה והרצון לקדם נסיעות בקו מסילת רכבת העמק – ישירות לתחנת בנימינה, "זה קורה בהצלחה בקו הרכבת של כרמיאל וזה מתבקש גם בעפולה", אומר וזאן, "לשמחתי מצאנו אוזן קשבת אצל גנץ וניסנקורן שכבר מנסה לקדם פתרון. דיברנו איתם גם על הצורך לסייע למרכז רפואי העמק בתקציבים ובהרחבת השרותים. הרגשנו שהפגישה הייתה מועילה ואני בטוח שנראה את פירותיה בעתיד הקרוב. גנץ וניסנקורן חשו שיש עם מי לעבוד בעיריית עפולה והם התרשמו מאוד מהתפתחות העיר".

מגדל העמק: יקי בן חיים לא מבזבז זמן

|

דרך צלחה: ראשי הרשויות והמועצות בעמק נכנסו לתפקידם

|