ביטוח לאומי עפולה: מתגברים את המערך הדיגיטלי

סניף הביטוח הלאומי בעפולה נערך לפעילות בצל הקורונה ובהתאם להנחיות החדשות של משרד הבריאות האוסרות התקהלויות, תגבר הסניף את המענה הטלפוני לצד הרחבת האמצעים הדיגיטליים. צילום: ביטוח לאומי עפולה

התפשטות מגפת הקורונה ממשיכה להשפיע במישורים השונים וביניהם סניף הביטוח הלאומי בעפולה שנערך במהרה להעניק שירותים למבוטחים למרות הנחיות משרד הבריאות האוסרות התקהלויות מעל עשרה אנשים.
כידוע, במוצאי שבת האחרונה הצהירו ראש הממשלה וראשי משרד הבריאות על הנחיות חדשות לציבור בנוגע להתפשטות נגיף הקורונה. מיד עם פרסום ההנחיות, נערך מנהל סניף עפולה רבתי, חוסאם אבו בכר, לפעילות ותדרך את עובדי הסניף כיצד לפעול במצב החדש וזאת למתן שירות מיטבי למבוטחים בכל אזור העמקים.
עלי פי ההערכות החדשה, ניתן לפנות אל הסניף דרך אתר האינטרנט של ביטוח לאומי, בצ'אט האינטרנטי, ברשת הפייסבוק וכן דרך המוקד הטלפוני. בנוסף, תינתן עדיפות למענה בפניות דרך תיבת השירות שמחוץ לסניף. כמו כן אגף הנכות בביטוח הלאומי הנחה את פקידי התביעות להקלות בדרישת מסמכים וכן הארכת תקופת הזכאות הזמנית מראש.
ההיערכות הרחבה ביותר נרשמה במחלקת אבטלה שם נערכו לפעילות מוגברת עקב השבתת המשק באופן חלקי ויציאתם של עשרות אלפי עובדים לחופשות ללא תשלום. למתן מענה מיטבי  תוגברה מחלקת אבטלה בפקידי תביעות מהמחלקות השונות על מנת ליעל את השירות ולתת מענה מהיר ובהתאם לרוח התקופה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מנהל הסניף, חוסאם אבו בכר, אמר: "מטרת ההנחיות החדשות הינן שמירה על רציפות ואיכות השירות תוך נקיטת האמצעים הנדרשים, בהתאם להנחיות משרד הבריאות לשמירה על בריאות הציבור והעובדים. נמשיך להעניק שירות מיטבי, מהיר ויעיל מתוך אחריות כלפי ציבור המבוטחים, הודות לעובדים המקצועיים של הסניף שגילו ערבות הדדית והתגייסות מתוך תחושת שליחות אמיתית".

לנוחיותכם אלה מספרי המוקדים בהם ניתן לקבל שירות:
מוקד טלפוני ביטוח לאומי 6050*
מוקד ייעודי לאזרחים קשישים ובני משפחותיהם במגוון נושאים, מענה אנושי ב-5 שפות, 9696*, ימים א-ה בשעות 9:00-12:30.