ביוזמת עמידר: סדנת בישול לדיירי הדיור הציבורי בנוף הגליל 

הסדנה תופעל על ידי חברת עמידר החדשה במועדון הצריף בעיר בסדנת בישול לנשים בת 6 מפגשים בה תלמדנה הנשים לבשל אוכל ביתי חם.

חברת עמידר החדשה, שהינה זרוע הביצוע של משרד הבינוי והשיכון מפעילה במועדון הצריף בעיר נוף הגליל סדנת בישול לנשים בת 6 מפגשים, בהנחיית חגית בן עזרא. במסגרת הסדנה לומדות הנשים לבשל אוכל ביתי חם. במפגש הראשון שהתקיים השבוע, למדו המשתתפות להכין מרקים, קציצות ותוספות. בהמשך ילמדו במפגשים מתכונים נוספים וקינוחים. בסיום כל מפגש מקבלות המשתתפות את המתכונים מודפסים והמנחה מעודדת אותן לשתף בקבוצת הוואטס אפ המשותפת את הכנת התבשילים בבית של כל אחת מהמשתתפות וזאת על מנת שיוכלו לחלוק את המתכון ואת החוויה.
מרים גרינהויז מנהלת מועדון הצריף, מסרה: "זו סדנת הבישול השנייה אותה אנו מוציאים לפועל ביוזמת ובשיתוף חברת עמידר. מרגש מאוד לראות את ההשתתפות בקרב הנשים שזו הפעם הראשונה שיוצא להן לבשל אוכל אמיתי של בית. אני בטוחה שאם ימשיך הביקוש נוכל לפתוח סדנאות נוספות".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מזל איובי, מנהלת קשרי קהילה בעמידר מחוז צפון: "שמחים להמשיך ולגוון את היצע פעילויות הפנאי עבור דיירינו, רווחת הדיירים נמצאת בחשיבות עליונה עבורנו ושמחנו לשמוע שהמשתתפות נהנו מסדנה מהנה וטעימה".
לצד ההשקעה בתחזוקת הדיור הציבורי ובהגדלת מלאי הדירות ובהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון, מפעילה עמידר החדשה באמצעות אגף קשרי קהילה את תכניות "עמידר בקהילה" בשיתוף הרשויות המקומיות לטובת הרחבת השירותים החברתיים לדיירי הדיור הציבורי ולרווחתם, בין היתר על ידי קיום תוכניות לכלל קהלי היעד.