כדורסל- נצרת עילית: פותחים עונה ביד ימין

לקראת פתיחת עונת הכדורסל 2018- 2019 , ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט נפגש השבוע עם ראשי העמותה וקבוצת הכדורסל הפועל נצרת עילית  

הישיבה התקיימה ביום שלישי השבוע בלשכתו של פלוט, בהשתתפות ראשי העמותה לקידום הספורט: יו"ר אלי מלדסי וחבר ההנהלה חרמון וקס וראשי קבוצת הכדורסל: מנהל הקבוצה, חנן בניאשווילי והמאמן שירן ראובן. מלדסי הציג סקירה כללית על ההכנות לקראת פתיחת עונת המשחקים 2018- 2019 בחודש אוקטובר הקרוב."אנחנו מקווים מאוד שהשנה הקבוצה תהיה טובה יותר ואטרקטיבית כך שלא נצטרך להיאבק בתחתית הטבלה"  אמר מלדסי וציין כי ראשי הקבוצה עשו מאמצים גדולים על מנת לשמור על יציבות מקצועית ועד כה הוחתמו חמישה שחקנים מן הסגל מהעונה שעברה. חנן ביניאשווילי, מנהל הקבוצה: "אני מאמין וסומך על המאמן שירן ראובן שיעשה כל שביכולתו על מנת לקדם ולהרים קבוצה איכותית בכל ההיבטים."
פלוט בירך את חברי ההנהלה וכל השותפים בתחום המקצועי והמנהלי. הוא ביקש לשים דגש על חיזוק שחקנים מקומיים שמתגוררים בעיר וכן לחזק ולטפח גם את קבוצות הילדים והנוער : "השאיפה להגיע להשיגים ולהעפיל לראש הטבלה הארצית והלאה ללאומית היא כמובן דבר חיובי אבל מה שיותר חשוב מבחינתי הוא לטפח את העתודה הצעירה ולהעצים את העיסוק בספורט גם ככלי חינוכי ודרך חיים."