בטופ: פיצה רימיני בעפולה בצמרת דירוג המשלוחים הגדול בצפון

"שמחנו מאוד לשמוע השבוע על הכללתנו בדירוג צמרת המשלוחים של זאפ רסט", אמרו בני משפחת נגה השבוע, ״הבחירה בטופ-10 היא ביטוי לאמון של הלקוחות בנו ואנו מודים להם על כך. אנו מבטיחים שנמשיך לשמור על הסטנדרטיים הגבוהים שהצבנו, ונשרת גם בעתיד את לקוחותינו הרבים בשמחה רבה״

אתר זאפ רסט משלוחים, אתר המשלוחים המוביל בישראל מקבוצת Zap, ממשיך את מסורת ה- Top 10 ובימים אלו ועל רקע משבר הקורונה, חלוקת התעודות מתבצעת במתכונת מעט שונה ולראשונה – דירוג המסעדות במשלוחים.
כעת, הגיע הדירוג לאיזור הצפון. המסעדות הזוכות נקבעו על בסיס פרמטרים שונים ביניהם חוות דעת, כמות שיחות שנתית וכמות ההזמנות לכל מסעדה ביחס להזמנותיה בשנה שעברה. לכל אחת מעשר המסעדות שקיבלו את כמות ההזמנות הגבוה ביותר מוענקת תעודת הצטיינות ומדבקה לשימוש בחזית המסעדה לעיני המבקרים כ"מסעדה מומלצת זאפ רסט משלוחים". גולשי האתר בחרו את עשר מסעדות המשלוחים המומלצות ביותר בצפון.
בין עשר המסעדות גם נציגות לעפולה בירת העמק. אחת הבולטות היא פיצה רימיני שנחשבת לאורך עשורים רבים מוסד קולינארי של ממש עם קהל לקוחות ותיק ואוהד מכל רחבי עפולה, הצפון וישראל. הבעלים, ירון, יוחנן, יעקב ויובל לבית משפחת נגה, מקפידים לאורך כל השנים לשמור על המוניטין המרשים אותו צברו בעמל רב.
״שמחנו מאוד לשמוע השבוע על הכללתנו בדירוג צמרת המשלוחים של זאפ רסט״, אמרו בני משפחת נגה השבוע, ״הבחירה בטופ-10 היא ביטוי לאמון של הלקוחות בנו ואנו מודים להם על כך. אנו מבטיחים שנמשיך לשמור על הסטנדרטיים הגבוהים שהצבנו, ונשרת גם בעתיד את לקוחותינו הרבים בשמחה רבה".
יתר המסעדות שנבחרו: סין צ'אן (טבריה), סלופי בר (מגדל העמק), צ'ופסטיקני (עפולה), אומה (זכרון יעקוב), רד בורגר (טבריה), שנקינס (עפולה), פיצה דה לה קאזה (מגדל העמק), מוטה טורטיה רול בר (עפולה) ופיצה מרגריטה (קצרין).
אופיר גולדמן, סמנכ"ל השיווק בקבוצת zap: "באתר רסט משלוחים לקחו את חוכמת ההמונים בשתי ידיים, והפכו אותה לחלק אינטגרלי מהאתר, באמצעות מנגנון TOP10. למרת התקופה הלא פשוטה שעוברת על המסעדות בעידן הקורונה, החלטנו לא לוותר על מסורת ה-TOP10 שלנו אלא להמיר אותה לראשונה בדירוג משלוחים, כפי שהמסעדות התאימו את עצמן לתקופה ורבות מהן החלו להציע שירות משלוחים . חלוקת התעודות בכל עיר מרגשת אותנו בכל פעם מחדש ואנו מברכים את כלל הזוכים ושמחים להעניק להם את תעודות ההצטיינות".