בטבעת זו: הצעת נישואין מרגשת בבית החולים

ליסה שוגן, אחות במחלקה הכירורגית במרכז הרפואי העמק בעפולה הייתה בדרך לסיים עוד משמרת מתישה כשחיכתה לה הפתעה בדמות הצעת נישואין מרגשת ( מאת אלמוג שטרית)

בשנים האחרונות הרשתות החברתיות תופסות חלק בלתי נפרד מהמרחב הציבורי בו אנו חיים. לרוב אנו נחשפים לצד השלילי שלהן,

אבל לא פעם הן מספקות גם רגעים מרגשים- בדיוק כמו סיפורם של בני הזוג ליסה שוגן מכפר קמא וינאל שווג מאילת הרחוקה. השניים לא נתנו למרחק בניהם להשפיע על הזוגיות שלהם ולאחר חברות של כמעט שנה, הגיעה גם הצעת נישואים מרגשת.

ליסה, 25, אחות במקצועה במחלקה הכירורגית במרכז הרפואי העמק בעפולה היא סטודנטית לתואר שני באוניברסיטת חיפה במסלול לבריאות הציבור. ינאל, שחקן כדורגל במקצועו, בן 24. החיבור הראשוני בין השנים נרקם באופן וירטואלי, בעת שינאל שלח הודעה לליסה והיא נענתה בחיוב. משם התחיל הקשר להתהדק ומהר מאוד הוא עבר לסטטוס של זוגיות נפלאה. נוכח המרחק בין השניים, החליט ינאל לעזוב את עיר הקיט הדרומית ולעקור צפונה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לפני מספר ימים כאמור הגיעה גם הצעת הנישואים המתבקשת, "הייתי לקראת סוף משמרת במחלקה הכירורגית בבית החולים", סיפרה בהתרגשות ליסה, "תוך כדי שאני סוגרת את המשמרת ראיתי את בן זוגי נכנס עם בנות משפחה למחלקה. לרגע לא הבנתי מה כולם עושים בשעה כזאת בבית החולים, אך אז לפתע ינאל כרע ברך והציע לי נישואין. בהתחלה הייתי בהלם ובהתרגשות רבה אך כמובן שישר עניתי כן".

ינאל אגב תכנן את כל האירוע בקפידה, כסוג של מבצע צבאי חשאי. הוא דיבר עם משפחתה של ליסה ועדכן את כל הצוות הרפואי והעמיתים לעבודה, על מנת שהכל יעבוד כמו שצריך. בני הזוג מתכננים להתחתן ככל הנראה בשנה הבאה לאחר שליסה תסיים את לימודי התואר השני בהצלחה.