בחירות 2019 סיבוב שני: "שר החקלאות הבא צריך להיות מהליכוד"

נועם מועלם יוסף חבר המזכירות וממייסדי מחוז המושבים: "על השר הבא להכין תכנית רב שנתית לטיפול נקודתי במושבים ובחקלאות ועל ראש הממשלה לגבות את התכנית בתקציב הנדרש".
המחשה: צילום- ןיקיפדיה, שומבלע

במהלך ישיבת מזכירות הליכוד שנערכה השבוע, נועם מועלם יוסף חבר המזכירות וממייסדי מחוז המושבים, אמר באופן חד משמעי כי "שר החקלאות הבא צריך להיות מהליכוד".
"שר החקלאות הבא חייב להיות איש חקלאות אמיתי המכיר את מצוקות החקלאים ובן לתנועת הליכוד", הוסיף מועלם, "על השר הבא להכין תכנית רב שנתית לטיפול נקודתי במושבים ובחקלאות ועל ראש הממשלה לגבות את התכנית בתקציב הנדרש".
מועלם יוסף הוסיף כי חקלאות איננה קסם. לדבריו חקלאי נדרש לתכנון לטווח ארוך, כשכרם, פרדס או מטע שניטע היום יתן פרי רק בעוד שנים, ויש לדאוג לו במשך שנים אלו להשקיה, דישון ועבודה קשה. "החקלאים המצויינים שלנו כבר מתחו את עצמם עד לקצה היעילות ואינם יכולים עוד", אמר מעולם יוסף.
מועלם הזכיר כי בעברו היה חקלאי ולמרבה הצער הוא כמו רבים מחבריו בני משפחות החקלאים נאלצו לנטוש את עבודת האדמה והקרקעות נעזבות.
בהמשך ברך את ראש הממשלה על החלטתו להקפאת תיקון 116 לשלוש שנים לצורך בחינתו מחדש ואמר כי זוהי החלטה קריטית שמראה על צעד בכיוון הנכון ובעלת חשיבות עליונה לשיקום אמון החקלאים  במפלגת הליכוד.