בחירות 2019 סיבוב שני: משטרת ישראל השלימה היערכותה, הכל מוכן לפתק שלכם

מחוז הצפון של משטרת ישראל השלים את היערכותו לקראת הבחירות היום, וכלל ההכנות הנדרשות לקראת יום הבחירות לכנסת ה-22 של מדינת ישראל. צילום דוברות המשטרה

משטרת ישראל נערכה בכוחות מתוגברים ברחבי הצפון בכדי לאפשר לכלל בעלי זכות הבחירה להגיע בבטחה ולממש את זכותם להצביע באלפי קלפיות הפזורות באזור הצפון.
ההיערכות המשטרתית הושלמה בתום עבודה מטה ארוכה וסדורה שנוהלה על ידי מנהלת מחוזית מיוחדת באגף המבצעים, ובכפוף לאחריות הלאומית של ועדת הבחירות המרכזית לכנסת.

שוטר מאבט באחת הקלפיות במחוז הצפון.
שוטר מאבטח באחת הקלפיות במחוז הצפון.

במסגרת ההיערכות המשטרתית המיוחדת, היום החל משעות הבוקר המוקדמות, פועלים כ- 2,400 שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים לצד אלפי מאבטחים אזרחיים, מרביתם התפרסו במוקדי ההצבעה השונים: כ-1,439 קלפיות הפרוסות ב-797 ריכוזים בכל רחבי הצפון, זאת על מנת לשמור על הסדר הציבורי והביטחון, ולהבטיח את קיום ההליך הדמוקרטי באופן תקין ובהתאם לחוק.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בהודעת המשטרה נמסר כי- משטרת ישראל מדגישה כי לא תאפשר הפרת סדר או עבירות על חוק הבחירות, ותפעל לאכיפה ולנקיטת צעדים כנגד כל ניסיון לביצוע עבירות אלו, כל זאת בכדי לאפשר ליום הבחירות לכנסת להתקיים באופן תקין. כוחות גדולים של משטרה, גלויים וסמויים, יפעלו בריכוזי הקלפיות ובאזורים הסובבים אותם בכדי למנוע, לאתר ולפעול כנגד כל פעילות בלתי חוקית, שעלולה לפגוע בטוהר הבחירות ובהליך קיומן התקין.
עוד בהודעת המשטרה- לצד ההיערכות המבצעית סביב ריכוזי הקלפיות, נערכה משטרת ישראל בכדי לתת מענה הולם גם לאירועי השגרה ולעשרות אלפי המטיילים שצפויים לפקוד את אתרי הבילוי, הפארקים, חופי הרחצה והכבישים ביום השבתון. שוטרי התנועה והסיור יתפרסו ברחבי הצפון בכדי לפעול להסדרת התנועה בכבישים ולהכוונתה, ולמתן שירותי משטרה מיטביים לאזרחי ישראל.
משטרת ישראל קוראת לציבור לנהוג באחריות ולהישמע להוראות השוטרים

קטין מהאזור תמך בחמאס ולבש סמני ארגון טרור

|

עטר לא מבזבז זמן בגלבוע: המועצה תיקח אחריות על מערך ההסעות אחר הצהריים

|