שש שעות אחרי פתיחת הקלפיות – אופטימיות זהירה

מערכת הבחירות 6 שעות מפתיחת הקלפי עדיין מנומנמת, אחוז הצבעה על עומד על 10% – 20% ומשום שיום זה לא מוגדר כיום שבתון הצפי שיגדל אחר הצהרים וכל מסת הבוחרים תנהר לקלפיות, במטות ללא יוצא מן הכלל נרשמת אופטימיות זהירה.

הבחירות בגלבוע נכנסות לשעה השביעית ובשלושת המטות מנסים לשדר אופטימיות זהירה לגבי ההמשך ולגבי התוצאות. לפי נתוני המטות אחוז ההצבעה עומד על 10% – 20% אחוז נמוך אמנם אבל בהתחשב בעובדה שאין מדובר ביום שבתון הרי שאחר הצהריים הנתונים אמורים לגדול בצורה משמעותית.

אינטנסיביות במטה של מוטי כהו
אינטנסיביות במטה של מוטי כהו

במטה מוטי כהן נרשמת תנועה רבה והפעילים משדרים אפשרות לניצחון כבר בערב או לכל הפחות עלייה לסיבוב השני בדרך לניצחון הכולל. עשרות פעילים נמצאים בכל המטות ויוצאים מהמטה המרכזי לכל רחבי הגלבוע.

פעילי עובד נור
הפעילים של עובד נור פרושים בשטח

במטה עובד נור ממשיכים להוביל את הסלוגן "מצביעים עבור שינוי" ומאמינים שהשינוי יקרה כבר הערב עם ניצחון של עובד נור כבר בסיבוב הראשון. אנשיו של נור למודי הקרב הקודם מול דני עטר שהוכרע על 700 קולות שלא תמכו בנור יודעים שכל קול קובע ועובדים משעות הבוקר כדי לא לאבד אף אחד.

 

מטה גילי עוז הוא מן הסתם המטה המשומן ביותר ויודע את העבודה וגם שם משדרים אופטימיות כשהמסר הוא מלחמה על כל קול בדרך לניצחונו של גילי עוז כבר הלילה וכניסתו לתפקיד ראש המועצה האזורית הגלבוע.

מערכת חדש בעמק ועמק ניוז ממשיכה להביא לכם את הקולות והתמונות מהגלבוע.

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|