בוריס יודיס לאחר מינויו לסגן ראש העיר עפולה: "אני צמא לעשייה"

חבר מועצת העיר עפולה מתייחס לראשונה למינוי ואומר: "עכשיו צריך פחות לדבר ויותר לעשות"

הטלטלה הדרמטית בהנהלת עיריית עפולה, במהלכה הוחלט כי ד"ר בוריס יודיס יחליף את שלמה מליחי בתפקיד סגן ראש העיר, תפסה בימים האחרונים מקום מרכזי בפרלמנטים הפוליטיים של בירת העמק.
יודיס, שמאחוריו 23 שנים בפוליטיקה המקומית, ישוב עתה לעמדה קדמית בכירה בקרב מקבלי ההחלטות ונראה כי הוא מוכן לכך.
בהתייחסות ראשונה למינוי הוא אומר: "אני רואה את ההחלטה למנותי לסגן ראש העיר ביטוי של חשיבות לקהילת יוצאי חבר העמים שמהווה כ-25 אחוזים מאוכלוסיית עפולה. בשנה האחרונה, מאז הכניסה שלי ושל חברי מיכאל ברקן לקואליציה של אבי אלקבץ עבדנו בשיתוף פעולה, מתוך רצון הדדי לתרום לקידום העיר, פיתוחה ושגשוגה. מה שמניע אותי כרגע זה הרצון לתרום לאוכלוסייה שבחרה בי וכמובן לכל יתר תושבי העיר. אני עברתי הכל בפוליטיקה, הייתי באופוזיציה וגם בקואליציה, אבל המניע שתמיד עמד לנגד עיניי זה להיות ראוי עבור התושבים- כמי שמעניק שירות לציבור. לשמחתי אני מקבל המון פידבקים מתושבים שאני ראוי לתפקיד והרווחתי אותו בזכות העשייה שלי שבמרבית המקרים מתבצעת מתחת לרדאר, בלי הרבה רעש והד תקשורתי. אני עוסק בנושאי קליטה שהם פחות 'מעניינים' לכאורה ואני מוצא בהם חשיבות רבה מאין כמוה. אין לי ספק שבתפקיד החדש אוכל לקדם את הנושאים שקרובים ללבי ולפתור בעיות כאלה ואחרות ביתר שאת. אני צמא לעשייה וחושב שעכשיו צריך יותר לעשות ופחות לדבר".

• "רתמנו תמיד את הקשרים שלנו בעבור העיר"

יודיס מזוהה כאדם ישיר, שאומר את אשר על לבו. בדבריו הוא גם מתייחס לקשרים שלו עם מפלגת ישראל ביתנו והעומד בראשה אביגדור ליברמן: "אנחנו בקשר הדוק עם כלל חברי הכנסת של המפלגה ומן הסתם עם ליברמן גם בתקופה שהיינו באופוזיציה וגם שנכנסו לקואליציה עם אלקבץ. רתמנו תמיד את הקשרים שלנו בעבור העיר. מטבע הדברים כעת נוכל לקדם עוד יותר את הקשרים הללו, כמובן על פי חוק ובהתאם לכללי המנהל התקין. יש לנו קשרים מצוינים עם חברת הכנסת שרון רופא אופיר שמתגוררת באזורנו, עם עודד פורר, שר החקלאות ופיתוח הכפר והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, ועם חאמד עאמר שמשמש שר במשרד האוצר. אני מעריך שיש כאלה שסבורים שהחיבור שלנו למפלגה הובילה למינוי שלי, אבל אין לי כוונה להתייחס לזה כלל וכלל, מכיוון שזה לא רלוונטי ובעיניי לא מכבד את התרומה רבת השנים לקהילת העיר. אני רוצה להוסיף לסיום שהמינוי מחמיא לי, ואני בטוח שעפולה תצעד קדימה בשנים האחרונות".

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|