בוגי יעלון בשבתרבות בעפולה: "נמל תעופה יביא לצמיחה בעמק"

טרם האירוע שנערך בגלריה העירונית הפגינו דוד דואייב וכעשרים שומרי שבת כנגד חילול השבת לדבריהם. אחד המשתתפים באירוע הביע ביקורת חריפה נגד יעלון ואמר לו: ״באת לעשות פוליטיקה, צריך לדבר על אמא של אלאור אזריה שבוכה בביתה ועל המשפחות השכולות״

הגלריה העירונית בהיכל התרבות בעיר הייתה מלאה בקהל שהגיע לשמוע את מוצא פיהם של שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון, חבר הכנסת איתן ברושי וחברת הכנסת ד״ר יפעת שאשא ביטון שהשתתפו באירוע שבתרבות השני. את האירוע הנחה אלי לוי מערוץ 10.
טרם פתיחת הפאנלים, הפגינו כפי שהיה צפוי כעשרים מתושבי העיר, שומרי שבת כחלק מהמחאה שמוביל דוד דואייב הטוען להפרת הסטטוס קוו בעיר ורמיסתו ברגל גסה, כפי שצוטט אמש באתר עמקניוז.

קהל רב גדש את הגלריה העירונית בשבת תרבות
קהל רב גדש את הגלריה העירונית בשבת תרבות

לצד מחאה זו הוצבה גם עמדה של המטה המתנגד להקמתו של נמל תעופה משלים לנתבג ברמת דוד.
במהלך האירוע התייחס יעלון לסוגייה והדגיש כי מנקודת ראותו הקמת נמל תעופה ברמת דוד יכול להוות קטר צמיחה לעמק יזרעאל, קטר שיוביל להרחבת מעגלי התעסוקה ועוד.

תקרית במהלך דבריו של יעלון על פרשת אלאור עזריה לאחר שאדם מן הקהל התפרץ לדבריו
תקרית במהלך דבריו של יעלון על פרשת אלאור עזריה לאחר שאדם מן הקהל התפרץ לדבריו והורחק מן המקום

יעלון גם דיבר על סוגיית החייל היורה אלאור אזריה וצוק איתן. דבריו של יעלון נקטעו על ידי משתתף במפגש שאמר בקול רם כי הוא שמח שיעלון הודח מתפקידו ושזה לא המקום ל״עשות פוליטיקה״. אותו משתתף צידד בחייל אזריה ובבני משפחתו ואמר כי יש לדבר על אימו של אלאור שבוכה בביתה ועל יתר החיילים שההורים שלהם בוכים.
חבר הכנסת איתן ברושי דיבר על מצוקתם של החקלאים והיחס של מדינת ישראל כלפיהם.