בהשקעה של 10 מיליון שקלים: מעבר תת קרקעי באקדמית כנרת

 אורכו של המעבר התת קרקעי 18 מ', בעומק של כ 5 מ' מתחת לאדמה וכביש 92. יבנה בשני שלבים עיקריים אשר אפשרו המשך תנועת כלי רכב על כביש .92. יכלול שתי מעליות נוסעים, המאפשרות נגישות מרבית משני חלקי הקמפוס. צילום: אבישי בן חנן

מעבר תת קרקעי "כנרת", ייבנה בשערי המכללה האקדמית כנרת, ויאפשר נגישות מלאה, וזאת לצד פיתוח נופי וסביבתי. המעבר באורך 18 מטר, יחבר בין שני הקמפוסים של המכללה האקדמית כנרת, ויעבור מתחת לכביש 92, מהכבישים העמוסים במדינת ישראל, המתאפיין בתנועת מובילי כלים צבאיים כבדים צבאיים, בציר המרכזי לרמת הגולן.
המעבר התת קרקעי שאורכו 18 מ', חפור בעומק של כ 5 מ' מתחת לאדמה וכביש 92. המעבר הבנוי בטון יצוק, נבנה בשני שלבים עיקריים אשר אפשרו המשך תנועת כלי רכב על כביש 92 למשך כל תקופת העבודה על המעבר.
השקעה נוספת בפרויקט המעבר התת קרקעי הנה הקמה של שתי מעליות נוסעים, המאפשרות נגישות מרבית משני חלקי הקמפוס. פנים המעבר מעוצב ובו הכנות המאפשרות הצבת תערוכות או עבודות סטודנטים.
המעבר הוקם הודות למשרד התחבורה, אשר באמצעות חברת נתיבי ישראל השקיעו כ-10,000,000 שקלים, לצד השקעה של המכללה האקדמית כנרת בהקמת המעליות.