בהלת הקורונה: העדלאידע בעפולה תבוטל למנוע התקהלויות

"מיצג המפלצות" המרכזי שהיה אמור להגיע מגרמניה וליטול חלק באירועים- הגיע לנתב"ג אך נאסרה כניסתו והוא לא ייטול חלק בחגיגות

נגיף הקורונה הוביל ביממה האחרונה לגל ביטולים בעל רחבי ישראל ובעקבות הוראת משרד הבריאות החליטו גם בעיריית עפולה לבטל את העדלאידע המסורתית שהייתה אמורה לצאת לדרך ביום ראשון הקרוב. במקום זאת, בעירייה החליטו לפזר את האירועים למספר ימים ואירועים, כל זאת במטרה למנוע התקהלויות והתכנסויות של קהל רב.
בהודעה שפרסמה העירייה נכתב: "לאחר בחינה של אירועי פורים בעקבות נגיף הקורונה ובעקבות התייעצות עם משרד הבריאות ומשטרת ישראל הוחלט שלא לקיים השנה את העדלאידע המסורתית במתכונתה המוכרת, אלא לפצל את האירועים לאירועים קטנים יותר וזאת על מנת למנוע התקהלות של מעל 5000 אנשים במקום אחד וזאת על פי הנחיות משרד הבריאות".
אירועי פורים יתקיימו בשדרות ארלוזורוב (כאשר גם שם הם יפוצלו לחמישה מוקדים שונים), בשוק הישן, בפארק העירוני ובמתנס"י שחקים. לצערנו, גם המיצג המרכזי שהיה אמור להגיע מגרמניה וליטול חלק באירועים- הגיע לנתב"ג אך נאסרה כניסתו והוא לא ייטול חלק בחגיגות, שוב בעקבות ההנחיות של משרד הבריאות״. עדכונים נוספים יפורסמו בדף הפייסבוק של העירייה.

• פירוט האירועים במתכונת החדשה

ביום ראשון: הפנינג פורים בסימן 'מפלצות בעמ"ק' עם הופעות ומיצגים, 5 מתחמי הפעלה ובמה מרכזית ללא תהלוכה בשעה 12:30 בשדרות ארלוזרוב. כניסה חינם.
קרנבל פורים בשוק הישן! אפטר עדלאידע D.J, הופעות, דוכנים, תחרות תחפושות מהחל מהשעה 17:00 ועד חצות. כניסה חינם.
אירוע פורים לנוער עם מופעי להקות הנוער של העיר עפולה ומופע סטדנ-אפ של שאול בדישי בשעה 20:00 במרכז הנוער בשכונת 'רובע יזרעאל'.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• ביום שני

גונג'ל של פורים ב"בית ויצו שחקים" הפנינג לכל המשפחה עם קליעת צמות, דוכני מזון, מופעי ריקוד, ציורי פנים, הכנת מסכות והופעה של קופיקו בשעה 16:00.
מסיבה פורימית לגילאי 30+ של מרכז צעירים עפולה ושחקים עם תחרות תחפושות ופרסים שווים במועדון הקוד עפולה בשעה 20:30.

• ביום שלישי

הפנינג פורים ב"בית פוזנק" שחקים בגבעת המורה מופע של כוח הקצב מערוץ הופ, הופעות מקומיות, דוכני יצירה וכל ילד מקבל נקניקיה בלחמניה + טרופית בשעה .10:30
מסיבת פורים עם האומן –אלברט דויטש במרכז יום לקשיש בגבעת המורה בשעה 10:30.
הקרנה מיוחדת לכבוד חופשת פורים של הסרט ״מיה והאריה הלבן״ מדובב לעברית בשעה 12:00 בהיכל התרבות העירוני.
מסיבת פורים במרכז היום בבית דור לדור עם הצמד רויאל מיוזיק תחרות תחפושות בשעה 16:00.
פורים צבעוני במשחקייה עם בובות ענק משחקים ויצירה פורימית בשעה 17:00.

• ביום רביעי

פורים קהילתי ב"בית אשכול שחקים" שבעפולה עילית 11.03.2020 בשעה 16:00.
11/3/20 שלג באווירה פורימית בפארק העירוני בשעה 11:00

• ביום חמישי

קריאת מגילה בקהילה בבית דור לדור בשעה 11:00.
מסיבת ריקודי שנות ה-60 ותחרות תחפושות בבית דור לדור בשעה 17:30.

דרך צלחה: ראשי הרשויות והמועצות בעמק נכנסו לתפקידם

|