בדרך לתואר: הסטודנטים של עמק יזרעאל שבו ללימודים

אגודת הסטודנטים של המכללה האקדמית עמק יזרעאל מתכוונת להעמיק את שירותיה לרווחת הסטודנטים

שנה"ל תשע"ז נפתחת השבוע ואגודת הסטודנטים במכללה האקדמית עמק יזרעאל בראשות היו"ר יניב בר און, לא שוקטת על שמריה וממשיכה לפעול לרווחת הסטודנטים. באגודת הסטודנטים מתכוונים להעמיק את שירותיה לרווחת הסטודנטים ותשיק שירותים חדשים לסטודנט במסגרת המדיניות הרואה את הסטודנט במרכז בכל תחומי החיים הסטודנטיאליים והעשרת שעות הפנאי.
תחת המוטו "הסטודנט במרכז" תמשיך האגודה במגמה בה החלה בשנה האחרונה כאשר חרתה על דגלה את הוזלת השירותים לסטודנט. שנה"ל נפתחה השבוע באופן חגיגי ושמח כאשר לסטודנטים חיכו מתנות הפתיחה שכוללות תיקי גב איכותיים ויומנים ממותגים לסטודנטים. בנוסף נערכו במשרדי האגודה לקליטת הסטודנטים כשבמקום הונפקו כרטיסי סטודנט, חולקו מתנות פתיחה, עלוני מידע, והפתעות מתוקות לרוב.
בקמפוס התקיימו אירועי חגיגות פתיחת השנה הכוללים הופעות, מתחמי ישיבה חדישים, מלגות חדשות, ומופעים לכלל הסטודנטים בימים שונים בשבוע על מנת שכולם יוכלו להנות.

• שלל הטבות לסטודנטים

לצד חגיגות פתיחת השנה האגודה פועלת לרווחת הסטודנטים לאורך כל שנת הלימודים וכפועל יוצא יועמקו השירותים הניתנים לסטודנט בקמפוס ומחוצה לו, ויורחב סל ההנחות והטבות לסטודנט. באגודה הדגישו כי המטרה היא לפעול לרווחת הסטודנטים בכל תחומי החיים: הסטודנטיאליים והן בשעות הפנאי ובשאר תחומי החיים.

יניב בר און- יחד עם התיקים שחולקו לסטודנטים
יניב בר און- יחד עם התיקים שחולקו לסטודנטים

בין השירותים שיושקו ויורחבו: הגדלת מלגות לסטודנטים, הגדלת מספר והיצע השיעורים הפרטיים במחיר מוזל לסטודנטים, הנחות בתחבורה ציבורית ובארנונה, הטבות בבתי עסק, פסטיבל בעמק ועוד. שירותים אלו מתווספים לשירותים שנחנכו בשנה האחרונה ואשר כללו פרויקטים ושיתופי פעולה שונים למציאת פתרונות דיור לסטודנטים, מתן סיוע ליוזמות סטודנטיאליות כגון עסקים של סטודנטים ועוד.
יניב בר – און: "כיו"ר אגודת הסטודנטים וכסטודנט מן המניין אני רואה מחובתי ומחובתה של האגודה לדאוג לרווחת הסטודנטים בכל תחומי החיים. ציבור הסטודנטים במדינת ישראל בכלל מתמודד עם מציאות לא קלה של יוקר מחייה בכל תחומי החיים ולרוב נאלץ לדאוג לפרנסתו במקביל ללימודים האקדמאיים. אגודת הסטודנטים במכללת עמק יזרעאל פועלת לחיזוק ההתנהלות הכלכלית הנכונה של הסטודנטים ולכן אנו פועלים להענקת מקסימום שירותים במינימום עלות על מנת שהסטודנטים יוכלו לפנות את מירב האנרגיות שלהם ללמידה. במסגרת המגמה הזו אני גאה להשיק את השירותים החדשים שלנו לסטודנט ומאחל לציבור הסטודנטים שנת לימודים פורה ומוצלחת."