בדרך לאירוויזיון? ריקי בן ארי ממגדל העמק תככב הערב בגמר "הכוכב הבא"

תושבי מגדל העמק מחזיקים הערב אצבעות לבת העיר, ריקי בן ארי, שתככב הערב בגמר תכנית הריאלטי "הכוכב הבא". אם היא תנצח היא תייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון

הזמרת, ריקי בן ארי, בת מגדל העמק עושה חיל בדרך לאירוויזיון. בן ארי תעלה הערב לבמה בתכנית הראליטי "הכוכב הבא" שבסיומה יזכה המנצח או המנצחת בזכות לייצג את מדינת ישראל בתחרות האירוויזיון. בניגוד לטייפקאסט של מתמודדי הריאליטי הצעירים המבקשים לקצר את המסע בדרך להגשמת החלום, בן ארי היא אמא במשרה מלאה שחצתה כבר את גיל ה-50 ומאחוריה ניסיון רב על במות שהעניק לה, ובצדק, את התואר "הדיווה" של התכנית.
במגדל העמק, עיר הולדתה, יחזיקו הערב אצבעות לבת העיר המוכרת יותר לתושבי מגדל העמק בשם נעוריה ריקי כהן, בתה של פרלה ואחות לעו"ד רפי כהן, אשר כהן הבמאי של התאטרון המרוקאי והאח הצעיר אמיר כהן עובד סוציאלי במקצועו.

כרזה מאת עיריית מגדל העמק להצביע ותמוך בריקי בן ארי לזכייה בייצוג המדינה באירווזיון
כרזה מאת עיריית מגדל העמק להצביע ולתמוך בריקי בן ארי לזכייה בייצוג המדינה באירווזיון

משפחת כהן שמוכרת מאוד במגדל העמק חוותה טרגדיה משפחתית גדולה כאשר אבי המשפחה שלמה כהן ז"ל שהיה באותה עת השף של אניית "מצדה" טבע יחד עם עוד 24 ימאים מצוות האוניה שנקלעו לסערה באוקיינוס האטלנטי בדרכם לארצות הברית. הים הסוער הקשה על פעולות ההצלה, ומתוך 35 אנשיה ניצלו רק אחד עשר ימאים באסון שהיה הקשה ביותר שאירע בספנות המסחרית הישראלית.
לפני כשבועיים ביקרה בן ארי במגדל העמק כחלק מצילומי כתבת דוקו שצילמה על עיר הולדתה. את ביקורה החלה בן ארי בלשכת ראש העיר שם נפגשה עם אלי ברדה שאיחל לה הצלחה בתחרות, העניק לה זר פרחים וקרא לכל התושבים לתמוך בבן ארי שמייצגת בכבוד את עיר הולדתה. בן ארי הנרגשת הודתה על קבלת הפנים והבטיחה להמשיך לייצג את מגדל העמק עד להשגת המטרה – ניצחון בתחרות והשתתפות באירוויזיון.

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|