בדק בית לדירה חדשה שנמסרה על ידי קבלן

דקה לפני שאתם רצים לרכוש דירה חדשה, עליכם לבצע בדק בית, באמצעות מפקח בנייה מקצועי. המתנגדים לכך, בוודאי יטענו – לא מספיק שהבית עלה לנו הון תועפות, מה הטעם להוציא עוד כסף עבור בדק בית לדירה חדשה שנמסרה על ידי קבלן? המשיכו לקרוא, ותבינו היטב מה הטעם. כאשר אתם מתעתדים לקנות בית חדש, מקבלן או לא, עליכם לדאוג לנושא הכי חשוב – הבטיחות. מקובל להאמין, כי אם רוכשים בית חדש, לא יתגלו בעיות. אך מחשבה זאת מוטעית מיסודה. רבים הם המקרים, שבהם קבלן הבנייה ינסה "לחסוך על חשבונכם" – בזמן ובחומרי גלם. מה שיביא, באופן ישיר, לכדי פשרה בבנייה ובסטנדרטים שלה, כאשר רק ביצוע בדק בית לדירה חדשה שנמסרה על ידי קבלן יציל אתכם מפני תרחישים בעייתיים. באמצעותו אפשרי לרכז את כל מה שמחייב תיקון במקום אחד. באופן מסודר ובאופן אובייקטיבי. המחשה: צילום- freepik

• מדוע להזמין שירותי בדק בית לדירה חדשה שנמסרה על ידי קבלן?

הידעתם, כי בדיקת דירה חדשה שנמסרה על ידי קבלן מבוצע באמצעות אנשי מקצוע מעולים, מן הרצון לאתר כל מיני ליקויים בבנייה של הקבלן? הבדק בית מאפשר מניעה של כל מיני נזקים שהוסבו, שאינם הפיכים. הוא מאפשר מציאה של הגורם שאחראי באופן ישיר לכל ליקוי בנייה שיימצא. מה שנותר לכם, הוא לעשות סקר שוק קצר, כמו גם השוואת מחירים. כדאי שתדעו כי "ידע זה כוח", וככל שתעמיקו להבין בנושא של בדק בית, כך התוצאות יעבדו לטובתכם האישית.

באיזה שלב כדאי להזמין את שירותי בדק בית לדירה חדשה שנמסרה על ידי קבלן?

למרות הנטייה, הממש לא נכונה, לחשוב שבדירה חדשה מקבלן לא צריך לבחור באופציה של בדק בית, אנו מתריעים ומפצירים בכם, עשו מבעוד מועד בדק בית לדירה חדשה שנמסרה על ידי קבלן. את השירות הזה כדאי שתזמנו בתום קבלת טופס ארבע. יחד עם זאת, הרבה בטרם תקבלו את המפתח לדירה. לא כדאי לבחור באופציה של בדק בית, בטרם הקבלן שלכם גמר את כל עבודתו. או לחלופין שעוד לא הושג האישור של האכלוס מן הרשויות. מאידך, אין חובה לחכות ממש לאכלוס, כי אז הדבר יהיה יותר מסובך, בכל מה שמתכתב עם ליקויי הבנייה. כמו כן, הקבלן עשוי שלא לקבל עליו את האחריות הברורה מאליו שלו. על מנת לעקוף כל זאת, לאחר קבלת טופס ארבע, לאלתר, פנו לאיש מקצוע, שיבצע בדירה שלכם מיד בדק בית.

מה המשמעות של בדיקת דירה חדשה, על פי החוק?

לא משנה באם מדובר על רכישת בית חדש מקבלן או לאו, אין גרנטי לכך שלא יימצאו בבדיקה כל מיני ליקויים. איננו אומרים בזאת, חלילה, כי הליקויים נעשו מתוך כוונה תחילה. כי אם הם יכולים לקרות מרשלנות של בעלי המקצוע. כך או כך, יש לבצע בדיקת דירה חדשה, שתחייב את האחראי לתקן את הליקויים שיימצאו בה.

מזרן יחיד אורטופדי – מה חשוב לדעת לפני שמחליטים?

|

טיפים לחסוך כסף לטווח ארוך שכל אחד חייב להכיר

|