בגלל הטלפון הנייד: אישום כנגד צעירה בעבירת גרימת מוות ברשלנות לאימה

במהלך הנסיעה שוחחה הנאשמת במכשיר הפלאפון שלה עם אדם ואז החל ויכוח בצעקות בין השניים אשר הסיח את דעתה והוביל לתאונה הטראגית. המחשה: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז צפון  – (פלילי) הגישה לבית המשפט לתעבורה בנצרת כתב אישום נגד נהגת צעירה מכפר באזור שהתנגשה חזיתית בעמוד תאורה וגרמה לתאונת דרכים בה נהרגה אימה בת ה 64  לפני כשבעה חודשים באזור התעשייה נוף הגליל.
כתב האישום מייחס לה עבירות של גרימת מוות ברשלנות ונהיגה בקלות ראש וברשלנות שגרמה לחבלות של ממש ולנזק לרכוש. מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד מרינה רוזנפלד עולה כי ביום 23.11.19 בסמוך לשעה 15:24 נהגה הנאשמת ברכב פרטי כשלצידה במושב הקדמי ישבה אימה, בכביש עירוני, ברחוב הסדנא באזור תעשייה ציפורית בנוף הגליל.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


במהלך הנסיעה שוחחה הנאשמת במכשיר הפלאפון שלה עם אדם ואז החל ויכוח בצעקות בין השניים אשר הסיח את דעתה של הנאשמת במהלך נהיגתה. הנאשמת סטתה עם רכבה מנתיב נסיעתה שמאלה – עלתה על שטח ההפרדה הבנוי במרכז הכביש, התנגשה חזיתית בעמוד תאורה ועברה לנתיב הנגדי, שם הסתובב הרכב ונעצר. כתוצאה מהתאונה נפצעה אימה של הנאשמת, נגרמה לה פגיעה רב מערכתית לרבות חבלת ראש, חבלת חזה וגפיים.
במהלך הפינוי לבי"ח הוחמר מצבה ולאחר מספר ניסיונות החייאה היא נפטרה. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על פסילת רישיונה של הנאשמת  עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.