בגלבוע סיימו את ההתקשרות עם החברה למתנ"סים

ההחלטה תיכנס לתוקף בתחילת חודש נובמבר הקרוב. בגלבוע אומרים כי המהלך לא יוביל לכל שינוי בתנאי העסקה ואופי פעילויות העובדים

לאחר כשנתיים של שותפות וניסיונות להתנהלות משותפת, קיבלה ההנהלה הציבורית של עמותת "המרכזים הקהילתיים גלבוע", החלטה משותפת עם החברה למתנ"סים, על סיום ההתקשרות.

כזכור לפני כשנתיים הצטרפה עמותת  "המרכזים הקהילתיים" במוא"ז הגלבוע לחברה למתנ"סים במטרה להרחיב את סל הפעילויות במועצה.
ההחלטה על סיום ההתקשרות תיכנס לתוקף בתחילת חודש נובמבר הקרוב, ובמקביל ייכתב תקנון חדש לעמותה, וכך תחזור העמותה "המרכזים הקהילתיים גלבוע", להתנהל בשיתוף הנהלת המועצה, ונציגי הציבור בגלבוע. במכתב ששיגר ראש המועצה עובד נור, לעובדי "המרכזים הקהילתיים", ביקש להדגיש בפניהם כי מהלך זה לא יוביל לכל שינוי בתנאי העסקה ואופי פעילויות העובדים. "תנאי העסקה והזכויות הסוציאליות ישמרו, ועם סיום הסגר הבריאותי (אשר הובילו לסגירת הפעילויות), נחזור לשגרת פעילות מלאה". כתב היום נור ראש המועצה לעובדים. "אנו גאים בפעילות "המרכזים הקהילתיים הגלבוע", בעובדים ובמנהלים המובילים אותה. אנו סמוכים ובטוחים כי כל אותן חוזקות, והניסיון הרב ביצירת תכנים איכותיים, יחד עם הצוות המסור והאיכותי, ימשיכו במלוא התנופה להעניק שירות מעולה לילדי הגלבוע, ולרווחת התושבים״, סיכם נור.
עוד עדכון ראש המועצה את העובדים כי בשל סיום ההתקשרות עם החברה למתנ"סים, תסתיים גם פעילותה של סיון גולדמן, כמנהלת "המרכזים הקהילתיים", זאת מאחר והיא מועסקת ישירות ע"י החברה למתנ"סים, כתנאי שלהם להתקשרות. מי שימלא את מקומה באופן זמני (עד מינוי מנהל קבוע), יהיה איתי קורין (אל"מ במיל'), אשר משמש היום כרכז הספורט במרכזים הקהילתיים.
נור: "בשם כולנו, עובדי המתנ"ס, מנהלים, הנהלת המתנ"ס, הנהלת המועצה ועובדיה, אני מבקש להודות לסיון על ההשקעה העצומה, המסירות, היצירתיות, החריצות וההתמדה, בשש השנים שהובילה את "המרכזים הקהילתיים גלבוע", ולאחל לה הצלחה רבה בכל מעשייה".