בא לכם להרגיש בשר מקרוב? שף חיים סויסה יסדר אתכם

בשרים מנתחים משובחים ועסיסיים, מנות מפתות וקינוחים מושחתים: שף חיים סויסה מ- "MEATIME grilchef" יפנק אתכם, תושבי עפולה, בית שאן והעמקים בימי הולדת, מסיבות רווקות ורווקים, אירועי חברה, אירועים פרטיים ועוד עם עמדות בשר טריות, שולחנות שוק וכל בקשה קולינארית אחרה עליה חלמתם. נכון שפתחנו לכם את התיאבון?

חובבי בשר ואוכל מפנק ואיכותי, האייטם הזה מיועד בייחוד עבורכם. שף חיים סויסה מבית שאן, שעומד מאחורי המותג "MEATIME grilchef", שכבר הפך למותג של ממש, מציג עסק קולינארי משובח ומפתה שמתמחה בעיקר בהפקת אירועי יוקרה קולינאריים- בהם תרגישו מה זה בשר אמיתי ואיכותי ומקרוב- עם עיצוב אסתטי שובה עין שיגרום לכם לפתח תאבון מוגבר חיש מהר.
על עיצוב האירועים והשולחנות, מופקדת קוראל, האישה שאיתו, שמעניקה לשף המקצועי הרבה יצירתיות ומעוף ואחיה הראל שמנצח על המנגל.
שיטוט מהיר בדפי הפייסבוק והאינסטגרם של "MEATIME grilchef" יעוררו לכם מיד את בלוטות הטעם והחשק.

• אז אחרי ששמענו כל כך הרבה יצאנו לבדוק על מה כולם מדברים.

שף חיים סויסה, 29, תושב בית שאן מכיר את ענף הקולינאריה מקרוב. יותר נכון הוא נולד אליו. אביו מאיר הוא שף שמוכר מאוד בתחום וזוכה להערכה רבה. היה זה אך טבעי שהבן שנחשף לסודות הכמוסים מהמטבח ימשיך בדרכו.

 תרגישו מה זה בשר אמיתי ואיכותי ומקרוב
הקפדה על איכות חומרי הגלם. תרגישו מה זה בשר אמיתי ואיכותי ומקרוב

והדרך הזו הובילה אותו להקמת- "MEATIME grilchef" – עסק קולינארי שיפנק אתכם באינספור נתחי בשר מפתים וטריים, עם דגש על איכות, רעננות וכשרות. העסק נותן שירותים בימי הולדת, מסיבות רווקות ורווקים, אירועי חברה, אירועים פרטיים ועוד – כאמור עם עמדות בשר טריות, שולחנות שוק וכל בקשה קולינארית אחרה עליה פנטזתם.
מי שנחשף לטעמים במרבית המקרים כבר התמכר, כולל פליטי הריאליטי "האח הגדול" ו"המשימה-אמזונס", שהתפנקו על כמה וכמה מנות עסיסיות באירוע שהפיק השף במרכז הארץ.

עיצוב אסתטי למזנונים
עיצוב אסתטי למזנונים

אחד הטרנדים שתופס תאוצה ב- "MEATIME grilchef" הוא "שולחן שוק", שכשמו כן הוא. צבעוני, ססגוני, טרי, רענן ומגוון. השולחן מתאים את עצמו לכמות המשתתפים והסועדים וצפוי להעלות חיוך גדול על כל אחד ואחד מהאורחים שלכם, כשהשף סויסה דואג לכל הפרטים, מקטן ועד גדול.
אז מה בשולחן? כמובן מיטב הבשרים, פסטלים, צ'יפסים, כריכים, לחמים, ירקות ופירות.
כל המזון על השולחן כשר, כשנעשה שימוש בחומרי הגלם הכי איכותיים עם דאגה יתרה לניקיון וסטריליות.
אגב, לסיום, אתם החוגגים עם "MEATIME grilchef: תתכוננו לקבל המון המון לייקים והודעות בכל המדיות.
ואם אתם לא מתאפקים: אתם מוזמנים למסעדת "הפתיליה של סבתא", בה מפיק ומכין שף סויסה מדי יום מטעמים לרוב.

שולחן שוק", שכשמו כן הוא. צבעוני, ססגוני, טרי, רענן ומגוון
שולחן שוק", שכשמו כן הוא. צבעוני, ססגוני, טרי, רענן ומגוון