באלו הידיים: בני נוער מבית שאן התנדבו לפרוץ מקטע בשביל חדש ביער

במסגרת פרויקט 'נוער למען הקהילה' של קרן קימת לישראל הגיעו הצעירים ליער ביריה ובעבודת ידיים פרצו מקטע באורך 60 מטר. צילום: אבישי חמוז-כהן

קבוצה של עשרה בני נוער מגרעין 'יחד' מבית שאן תרמו כשעתיים מזמנם במסגרת מיזם 'נוער למען הקהילה' של קרן קימת לישראל, כשלקחו חלק בפרויקט של קק"ל ביער ביריה – פריצת שביל מטיילים חדש הנקרא 'סובב מיישר'.
החבורה הצעירה הגיעה בשעת בוקר ליער ביריה, קיבלה כלי עבודה, טוריות ומעדרים, והחלה לפרוץ את השביל על פי התוואי שסומן. הצעירים הבית שאנים ניכשו עשבים, פינו אבנים, גזמו ענפים של אורנים וברושים ובסוף תחמו את המקטע שפרצו באבנים. בסך הכול פרצו בני הנוער מבית שאן מקטע של 60 מטר.

בני הנוער מבית שאן פורצים דרך ביער ביריה
בני הנוער מבית שאן פורצים שביל מטיילים  ביער ביריה

פרויקט 'סובב מיישר', שיזם אבישי חמוז-כהן מקק"ל, נועד לחבר את הקהילה ליער ביריה ולפעילות של קק"ל. קבוצת בני הנוער מבית שאן הצטרפו לעוד מספר קבוצות של מתנדבים ביניהם חיילים וחברי תנועות נוער שתורמים מזמנם על מנת לפרוץ את השביל.
"זה יפה לראות בני נוער כמו אלה מבית שאן שבאים ליער ועם הידיים פורצים דרך חדשה. עבודתם מתחברת לערכים שמייצגת קק"ל", אמר אבישי חמוז-כהן. עד כה נפרצו כ-900 מטרים בשביל המטיילים החדש, שאורכו עתיד להיות כשלושה קילומטרים.
רכזת מעוף בקק"ל, אלישבע אמסלם, שחיברה את הצעירים מבית שאן לפרויקט הוסיפה: "מדובר בחבר'ה איכותיים, שבאו להשקיע מזמנם ולתרום. אלה בני נוער שגדלים על ערכים של נתינה ואהבת הארץ".