באהבה: ירדן ג'רבי העבירה 35,000 שקלים למרכז רפואי העמק

הסכום גויס בקמפיין מימון המונים על ידי תומכיה ג'רבי, לאחר הפסדה בגמר הישרדות. "הסכום שנתרם יעזור להאיר על כל כך הרבה ילדים עם קסם ממיס שלא נגמר", אמרה ג'רבי השבוע. צילום: ארכיון

ג'ודוקא העבר ישראלית, ירדן ג'רבי, זוכת מדליית ארד באולימפיאדת ריו דה ז'ניירו וכוכבת הישרדות העניקה קרוב ל-35 אלף שקלים לטובת למרכז הרפואי העמק בעפולה. הסכום ישמש לטובת רכישת ציוד עבור מחלקת ילדים. הסכום מועבר קצת יותר מחודש אחרי שג'רבי הפסידה את פרס מיליון השקלים לאסי בוזגלו.
כזכור, בתום הגמר, תומכיה של ג׳רבי, פתחו בעבורה קמפיין למימון המונים במטרה לגייס מיליון שקלים, בדיוק הסכום בו זכה השורד האחרון אסי בוזגלו בתוכנית. בסופו של יום גויסו 34,385 שקלים.
מאות תומכים התגייסו לטובת הקמפיין וג׳רבי מצידה הדגישה ברשתות החברתיות כי הכסף ייתרם עבור ילדים חולי סרטן המאושפזים במחלקה האונקולוגית במרכז הרפואי העמק בעפולה.
לאחר המהלך המרגש של ג'רבי אמר מנהל מרכז הסרטן בהעמק פרופ' גיל בר סלע: "הכסף שייתרם בזכות ירדן ישמש לרכישת ציוד רפואי מתקדם לטיפול בילדים במערך האונקולוגי. היוזמה של ירדן ג'רבי מקסימה ומרגשת, היא תאפשר לנו לתת טיפול טוב וקרוב לבית לילדים החולים".
כאמור השבוע המשימה הושלמה והסכום הועבר. רגע לפני שהיא טסה לפורטוגל, המדינה בה היא מתגוררת בימים אלה כתבה ג'רבי בפוסט ברשתות החברתיות: "'לא עבור עצמנו בלבד אנו נולדים״ (מרקוס טוליוס קיקרו). גדלתי עם המשפט הזה, התחנכתי עליו ועל הידיעה שמאחורי המעשים וההחלטות שאקבל עומדת אחריות ענקית. עם השנים הבנתי שבידיי הכוח לשנות ולהשפיע ומאז ועד היום – אני לא מסכימה לפספס הזדמנויות. לפני 30 יום, לאחר הפסד מחשל ובדרך מאוד יצירתית, יצאנו בגיוס תרומות עבור מלאכים מבית החולים העמק בעפולה. תקופה ארוכה שאני בקשר עם יעקב ביקלס, והוא זה שקישר אותי לפרופ׳ גיל בר סלע שסיפר על הצורך בציוד במחלקה החדשה.
אני שמחה ונרגשת לספר לכם על סיום הגיוס ועל מתן 34,385 ש״ח שיעזרו להאיר על כל כך הרבה ילדים עם קסם ממיס שלא נגמר.
תודה על כל רגע שהקדשתם עבור המטרה הטהורה הזו, בפעם המי יודע כמה קיבלתי הוכחה שהאחדות, הנתינה והערבות ההדדית שלנו הן תכונות ייחודיות פה בישראל, ואף אחד, גם לא נגיף עקשן, יוכל לקחת לנו את זה. זיכרו, איש בעולם אינו חסר תועלת אם הוא מסיר מעט ממשאו של אחר".