א.א פאחם תארח בעפולה: תשלם 20 אלף למשחק ותעמיד ערבויות של כ-270 אלף

כפי שנחשף באתר "עמקניוז": אחרי סאגה לא נעימה וטענות לגבי גזענות, העולה החדשה ללאומית צפויה לארח את משחקיה באצטדיון העירוני בעפולה. יו"ר הפועל א.א פאחם אחמד אבו אלעם: "זו בשורה גדולה עבור אלפי האוהדים שלנו, שימלאו את האצטדיון בכל משחק. אני שמח שעפולה הפגינה שכנות טובה"

למרות כל הדיבורים על גזענות והעליהום התקשורתי על קברניטי עיריית עפולה: מסתמן כי העולה ללאומית הפועל א.א פאחם תארח את משחקיה בעונה הבאה באצטדיון העירוני בעפולה. מי שהיו מעורבים מאחורי הקלעים לקראת גיבוש ההסכם הם מנהל האצטדיון העירוני בעפולה עמית אשכנזי, עו"ד מטעמה של הקבוצה מהמגזר והיועץ המשפטי של עיריית עפולה עו"ד איתי קידר. על פי ההסכם שהתגבש ופרטיו נחשפו לראשונה באתר "עמקניוז", הקבוצה מהמגזר תשלם כ-20 אלף שקלים עבור כל משחק, ובנוסף תעמיד ערבויות בנקאיות על סך 270 אלף שקלים, וזאת למקרה שבו אוהדי הקבוצה יגרמו נזקים לרכוש במגרש.

להזכירכם, הפועל א.א.פאם עשתה עלייה היסטורית ללאומית אך אצטדיונה לא עומד בתקן הנדרש ועד כה היא התקשתה למצוא מקום לארח את משחקיה לקראת העונה הבאה. לפני מספר שבועות נעשתה פנייה לעפולה, שמצידה סירבה להצעה בנימוס. אז טענו אנשי הפועל א.א.פאחם כי הדחייה באה על רקע גזעני לכאורה. אלא שכעת הזמירות השתנו לחלוטין ועושה רושם כי הצדדים פתחו דף חדש בדרך לשכנות טובה.

יו"ר הפועל א.א פאחם אחמד אבו אלעם סיפר בראיון ל"חדש בעמק" על גיבוש ההסכם ואמר בטון אופטימי: "זו בשורה טובה מאוד לאזור ובמיוחד לאלפי האוהדים שלנו. האוהדים שלנו ימלאו את האצטדיון בעפולה בכל משחק ואנחנו נדאג שזה ייעשה במכירה מוקדמת".

עוד הוסיף ואמר אבו אלעם: "אני שמח שההסכם הזה התגבש. אסור להכניס את הפוליטיקה לכדורגל בשום אופן. עפולה הייתה שכנה טובה ותמשיך להיות כזו גם בעתיד".