אתניקס וירמי קפלן באים לתת בראש

הלהקה "הכי ישראלית", חוצת גילאים מגיעה ברביעי ליפעת וירמי קפלן ייתן כמה נאמברים מנצחים על הבמה בחמדיה. אם אתם בעניין של צחוק אז הסטנדאפיסט צחי חזן יכולה להיות בעבורכם אופציה משעשעת ויש גם מעניין סרט שיטלטל אתכם

• ירמי קפלן – "ספנסרוסו"

שישי, פאב הפנה, חמדיה. אחרי פרויקט הדסטארט מדובר ומצליח, אחרי מופע השקה בזאפה ת"א שגרף ביקורות משבחות ואחרי 2 סינגלים מושמעים – ירמי קפלן וספנסרוסו משחררים את האלבום 'פטיש' לאוויר העולם ויוצאים להסתובב בארץ.
אחרי מעל שני עשורים של יצירה עצמאית, להיטים אינספור וחמישה אלבומי סולו, חובר ירמי קפלן לשני מפיקים צעירים ומחוננים – מתן ספנסר ואורי רוסו – ומביא לנו סאונד וצדדים חדשים שטרם שמענו ממנו. אלבום חדש ומרענן המשלב בין השפעות הרוק של צמד המפיקים, מוסיקה אלקטרונית עכשווית והייחודיות של קפלן.
הפרויקט יצא לדרך בספטמבר האחרון בקמפיין הדסטארט ויראלי שבו גייס ההרכב מעל 100,000 ש"ח במימון המונים. מזה כחודשיים וחצי מככב שיר הנושא מתוך האלבום ('פטיש') בפליליסט גלגלצ ואף הגיע למקום השני במצעד של רשת ג'. עכשיו הכל מוכן וירמי קפלן@ספנסרוסו גאים לשחרר באופן רשמי לאוויר העולם את אלבומם ויוצאים לסיבוב הופעות ראשון ברחבי הארץ.
בסיבוב ההופעות החדש יבצעו השלושה משירי האלבום החדש 'פטיש' לצד מבחר מהלהיטים של קפלן בעיבודים חדשניים ומפתיעים. בין השירים במופע: פושע, פטיש, לא סתם, מודדת, מחטט, אני אשתנה, הדפוק הזה ועוד…

לפרטים נוספים על המופע

צחי חזן
צחי חזן. מצחיק את העולם

• העולם מצחיק אז צוחקים

צחי חזן, חמדיה, שבת: מתי לאחרונה נכנסתם לאולם והצלחתם להתנתק מכל מה שיש בחוץ? מתי לאחרונה שמעתם על נושאים כמו סלולר, צבא, זוגיות? נכון! שמעתם? אבל עכשיו מנקודת מבט ייחודית רק לו. מתי בפעם האחרונה הייתה לכם הזדמנות לשמוע את הקטעים המצחיקים מתוך כותלי בית הסוהר מפי סוהר לשעבר? (נראה כמו אסיר אבל סוהר). צחי חזן לוקח את כישורי המשחק שלו עד הסוף ומכניס אתכם לבית ממנו הוא מגיע בפתיחות שנוגעת בכל אחד מאיתנו.
צחי חזן מוכר לנו מהסדרה הקומית המצליחה שנות ה- 80 בתור דה דה ששודרה בערוץ 2.

לפרטים נוספים על המופע

להקת אתניקס. בקרוב במיקהל הגלבוע
להקת אתניקס.

• אתניקס- הכי ישראלי

רביעי. יפעת. אתניקס הלהקה "הכי ישראלית", חוצת גילאים, ששיריה הפכו לחלק בלתי נפרד מההוויה הישראלית, יוצאת בסיבוב הופעות קיץ 2016 עם המופע המצליח "המסיבה של אתניקס".

לפרטים נוספים על המופע

המתנחלים
המתנחלים

• התנחלות בעמק

המתנחלים, רביעי, מזרע. פרויקט קולנועי מקיף וחסר תקדים הכולל תיעוד היסטורי כבן 50 שנה של עולם ההתנחלויות מראשיתו ב-1967 ועד ימינו אנו. חוויה קולנועית יוצאת דופן ומרגשת של הקולות, הצבעים והמחשבות של האנשים מאחורי המפעל, שיש הרואים בו את חזונה של מדינת ישראל ויש הרואים בו את אסונה.
מסמך חשוב ומרתק השוזר באמצעות קטעי תיעוד עכשווי, ארכיון וצילומי אילוסטרציות. את הסיפור המורכב ביותר בתולדות הציונות המודרנית.

לפרטים נוספים על הקרנת הסרט

לארועים נוספים בלוח מבלים בעמק

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|