אתגר יום ההולדת של חנוך: לכבוש את מעלה העקרבים 

טיפוס מעלה העקרבים 37 פעמים על אופני שטח, זה אתגר יום ההולדת שיעניק לעצמו חנוך רדליך מיוקנעם, ביום שני הקרוב. בדרך הוא מתכוון לקטוף עוד כמה שיאים ולהשלים טיפוס לגובה 18,000 מ' מצטבר, המקביל פעמיים לאוורסט. צילום: מוטי פישביין

ברומן תמידי עם הטבע והאדרנלין: חנוך רדלין,37, נשוי ואב לשני ילדים מיוקנעם כבר עשה כמעט הכל: מגיל 13 הוא על אופני הרים וכבר 15 שנה שהוא מתחרה מקצועי באתגרי שטח ברחבי העולם. בארץ הוא נחשב למוביל תחום האולטרה אנדורנס באופני הרים, מאחוריו קריירה רצינית אשר הפכה אותו לבעל שם בינלאומי, כממציא אתגרים "הזויים" או מגשים חלומות. רק תנו לו אופניים, מים ואוכל והוא כבר יגיע. המסר שלו: "כל אחד יכול לעשות יותר ממה שהוא חושב שהוא יכול לעשות".
ביום שני הקרוב הוא יוצא לאתגר חדש, כשהפעם הוא מציין בצורה המקורית ביותר את יום הולדתו. רדליך מתכנן לטפס 37 פעמים עמים (כמניין שנותיו בעת האתגר) את מקטע מעלה העקרבים (ליד המכתש הקטן) – גובה מצטבר המקביל פעמיים לגובה הר האוורסט. אתגר מעלה העקרבים הוא נקודת שיא ידועה במירוץ האופניים ה"גראן פונדו" ים המלח שרדליך מתכונן אליו בימים אלה והוא חלק מתרבות אוורסטינג, בה הספורטאים מכפילים ברכיבה את גובה הטיפוס של אתגר האוורסט. כאמור חנוך אוהב להגדיל ולהגזים ולכן החליט להכפיל ב-37.


במירוץ ה"גראן פונדו" ים המלח – ב-24 לחודש, במהלכו רוכבים גם את מלך העקרבים – יוכתר מלך העקרבים מבין 1000 הרוכבים שישתתפו ורק אחד מהם יטפס הכי מהר שאפשר.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


המרוץ יוצא לדרך בין 23-24/3 (סופ"ש) זו הפעם ה-6. מדובר באירוע דגל בינ"ל לרוכבי אופני כביש (הכבישונים) באזור ערד-ים המלח הממשיך את מסורת הרכיבה האיטלקית עם כ-1000 רוכבים מקצועיים מהארץ והעולם, שיצטרפו לטור ערד הבינלאומי ה-12 (שישי) עם קבוצות מקצועיות ורוכבי מאסטרס במסלול קריטריום, מצדה ובשבת יתקיים מרוץ Gran Fondo ים המלח 24/3/2018 לאורך 155 ק"מ, 1,873 מ' טיפוס מצטבר בתוך הנופים הפראיים של ים המלח. השנה מארח האירוע כ-1000 רוכבים מאירופה, ארה"ב וישראל.

 

 

 

 

 

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|