"אריכות ימים": עיריית עפולה תספק ציוד למשפחות אבלות

במסגרת השירותים שתעניק היחידה יוכלו משפחות אבלות להשאיל את הציוד תמורת סכום סמלי של 500 שקלים בהתאם לנוהל ההשאלה

בחודשים האחרונים הצטברו בעיריית עפולה, פניות רבות מצד תושבים שביקשו סיוע בהשאלת ציוד לטובת ימי השבעה. פעמים רבות אירוע השבעה כרוך בהוצאות כספיות כבדות עבור המשפחות האבלות אשר נאלצות להתמודד עם המימון בכוחות עצמן ובמקביל מתקשות לגייס את הציוד הנדרש על מנת להכיל את ציבור המנחמים.


לאור הפניות הרבות החליטו סגן ראש העיר משה לוי ויועץ ראש העיר יוסי לוי, להקים יחידה שתענה על הצורך הזה ותסייע למשפחות האבלות ע"י הענקת שורה של שירותים לציבור החל מהשכרת ציוד ועד לתמיכה וסיוע בארגון ימי השבעה.


 

השירות מקל במעט על אותן משפחות אשר ביתן קטן מלהכיל את ציבור המנחמים ויש בו ניחום והקלה למי שמתמודד עם הנורא מכל. היחידה שנבנתה הינה יחידה עצמאית שהוקמה במיוחד לטובת הנושא והיא מורכבת כולה מצוות מתנדבים של צעירים מישיבת ההסדר ומהקהילה החרדית בגבעת המורה.


במסגרת השירותים שתעניק היחידה יוכלו משפחות אבלות להשאיל את הציוד תמורת סכום סמלי של 500 שקלים בהתאם לנוהל ההשאלה ובכפוף להפקדת צ'ק ביטחון. הציוד יכלול סככת אבלים, רשת הצללה, כיסאות, שולחנות, מיחם וציוד תאורה.


כמות הציוד שתנופק הינה בהתאם לגודל המשפחה וליתרת הציוד שבמחסני העירייה. קבלת הציוד והחזרתו תתבצע על ידי מתנדבי העירייה. במקרים בהם יזדקקו המשפחות לסיוע בהרכבה או פירוק יוכלו מתנדבי היחידה להעניק את השירות למשפחות ללא כל עלות.
משפחות אשר יתקשו לעמוד בתשלום עבור השכרת הציוד יוכלו לפנות לוועדת חריגים אשר תבחן כל בקשה לגופה ותחליט בהתאם לקריטריונים שנקבעו האם לאשר סבסוד מלא במקרים המצדיקים סיוע.
מומו לוי סגן ראש העיר מסר: "בידי הרשות המקומית יש את הכלים המאפשרים לעשות זאת גם אם אין חוק המחייב זאת במפורש. השירות הינו חלק מסל אותו אנו מעניקים לטובת הציבור גם ברגעים השמחים וגם ברגעים הקשים".

למעוניינים לקבל פרטים נוספים ניתן לפנות לטלפון 04-6520431 בין השעות 07:00-22:00.

״אני מתפלל שהבושה תיעלם והחמלה תתפוס את מקומה"

|

מרגש: קהילת קיבוץ גבים נפרדה מקיבוץ מזרע ומאנשי החינוך

|