ארבע שנים של הקאות ובחילות הסתיימו בעזרת התאמת תרופה הומאופתית 

צעיר מהצפון הצליח לרדת במשקל לאחר ניתוח שרוול, אך חווה תחושות קשות ואף סיפר כי "איבד את הטעם לחייו" לאחר שבמשך ארבע שנים סבל מכאבי בטן ובחילות והיה פולט כל מה שהכניס לפה. הוא ניסה טיפולים רבים אך ללא הצלחה. לבסוף הגיע לטיפול הומאופתיה בכללית רפואה משלימה וחווה שיפור ניכר כבר לאחר שבועיים

החלום של אנשים רבים שמתמודדים עם משקל עודף הוא להיות אנשים רזים ובריאים. זה היה גם חלומו של צעיר כבן 24 מהצפון שהחליט לעבור ניתוח בריאטרי מסוג שרוול לקיצור הקיבה לאחר שמקשלו הגיע כבר ל-100 ק"ג. הניתוח הסתיים ללא בעיות מיוחדות והצעיר הצליח לרדת במשקל, אך לצד השיפור במראה החיצוני באה הידרדרות של ממש בהרגשה הפנימית ואף במצבו הבריאותי. הוא החל לחוות כאבי בטן ובחילות קשות ולא הצליח לעכל כראוי את המזון שהכניס לגוף.
הצעיר המתוסכל פנה לטיפול רפואי אצל מספר רופאים ואנשי מקצוע ואלה ניסו לטפל בו בשיטות שונות, אך כל השיטות לא הצליחו להביא לשיפור ניכר והוא נותר כאוב ובעיקר מתוסכל מאוד. לבסוף החליט לנסות טיפול טבעי ופנה לפגישת ייעוץ עם רופא בכללית רפואה משלימה שבסופה הופנה לטיפול הומאופתי אצל יעקב מטרסו, הומאופת במרפאת נוף הגליל של הרשת.
מטרסו מספר כי נתקל במטופל צעיר שנראה חיוור וחלש. הוא ערך לו תשאול מעמיק כדי להבין את מצבו והמטופל סיפר כיצד מזה כארבע שנים אינו מצליח לאכול בצורה מסודרת "כל דבר שאני אוכל אני ישר מקיא או פולט", לדבריו הדבר היחיד שעזר לו במידה מועטה היה שימוש בקנאביס רפואי. המטופל הוסיף עוד כי התופעה הזאת גרמה לו לתחושות רעות של פחד וכי איבד את הטעם לחיים, ואם כל זה לא מספיק הוא עבר גם משבר משפחתי.
מטרסו, שמוכר יותר בשם יענקל'ה, החליט להתאים לו תרופה הומאופתית בנוזל אותה התבקש המטופל ליטול על בסיס יומי. התוצאות הפתיעו לטובה – כבר לאחר שבועיים דיווח המטופל על שיפור ניכר וכי הוא חווה הרבה פחות בחילות והקאות.

 

החזרה לחיים

 

השניים קבעו ביקורת נוספת כחודשיים מתחילת הטיפול – אליה הגיע המטופל עם אור בעיניים וסיפר ליענקל'ה כך: "אני לא יודע מה נתת לי, אבל חיי השתנו מהקצה אל הקצה. מהרגע שהתחלתי לקבל את הטיפול מצבי הלך והשתפר מיום ליום". הוא סיפר עוד כי עכשיו לאחר תקופה לא ארוכה הוא אוכל כרגיל ואינו מקיא עוד. מצב רוחו השתפר והוא חזר לעסוק בספורט ומתפקד כשורה. "רק שימשיך ככה…", הוסיף בכמיהה.

גם בני המשפחה השתאו מהשינוי המבורך, ואחיו של המטופל סיפר ליענקלה בשיחת טלפון כי "קיבל את אחיו בחזרה לאחר שזה היה כבר עם רגל בקבר, ואילו עכשיו הוא חזר לחיים ולעשייה". כל המעורבים סיכמו כי המטופל ימשיך ליטול את התרופה וידווח להומאופת אחת לשבועיים כדי להמשיך במעקב ובשיפור.

יעקב מטרסו, הומאופת במרפאות נוף הגליל, עפולה וטבריה בכללית רפואה משלימה לא היה מופתע מהצלחת הטיפול וסיפר כי "מניסיוני לטיפולי רפואה משלימה אינטגרטיבית בכלל ולהומאופתיה בפרט יש יכולת לסייע בטיפול במצבים רבים ובוודאי בבעיות הקשורות במערכת העיכול". הוא ביקש להדגיש עוד כי "הטיפול ההומאופתי הוא אינדיבדואלי ומותאם אישית לכל אדם. טיפול נכון מהווה שילוב של תשאול מעמיק יחד עם ידע וניסיון מקצועי של המטפל שיאפשרו לו להתאים את התרופה ההומאופתית ואת המינון המתאים. גם במקרה הזה הם אלה שיצרו את השיפור וההחלמה, ובאופן כללי כאשר תרופה מותאמת אישית ועובדת השיפור ניכר בכל הרמות".

 

 

 

 

במרפאה ובבית: המרפאה – שתומכת בחולים במחלות קשות ומונעת סבל

|