אקדמית כנרת משיקה: הרדיו יוצא לשדות

רגע לפני שעברו ללמידה מרחוק הספיקו הסטודנטים להשיק את ה"טרקטורדיו"- פרויקט סטודנטים לתקשורת באקדמית כנרת המהווה ניידת שידור ייחודית לשטחים חקלאיים. צילום: אבי בן מוחא

רגע לפני התפשטות מגיפת הקורונה ובעקבותיה הסגר שהוטל על כלל התושבים במדינה, סטודנטים מהמחלקה לתקשורת באקדמית כנרת, השיקו  את ה"טרקטורדיו" – עמדת שידור ניידת ראשונה מסוגה, שהוקמה ועוצבה במטרה לאפשר שידורי רדיו מהשטח של אירועים בעמק הירדן ועמק המעיינות.
הרעיון ל"טרקטורדיו" עלה בקרב הסטודנטים המפעילים את תחנת הרדיו, מתוך רצון לסייע לתושבי עמק הירדן ועמק המעיינות , שעיקר תעסוקתם היא חקלאות והם קהל המאזינים העיקרי  של רדיו קול הכנרת FM 106.
מטרת ה"טרקטורדיו" שמורכב על פלטפורמה של קרוון, היא להוות עמדת שידור ניידת שתסייע לסקר אירועים המתרחשים בעמק ולהביא את קולות החקלאים למרחב הציבורי.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הפרויקט נעשה במסגרת הקורס "עיצוב מוצב חברתי" בהובלת פרופ' דידי לין, ובליווי של שיר ברונטמן, מנהל תחנת הרדיו, קול הכנרת FM106.
הסטודנטים מהמחלקה לתקשורת השיקו את ה"טרקטורדיו" באקדמית כנרת, בשיתוף עם אגודת הסטודנטים. השידור הראשון הוקדש ליום האישה, והושמעו בו שירים להעצמה נשית. בין המרואיינים, ד"ר עידית מנוסביץ, ראשת המחלקה לתקשורת, פרופ' דידי לין, ד"ר יעל ליבנה מהחוג למשאבי אנוש  וירדנה אמסלם , מייסדת ביה"ס לכישורי חיים בעמק הירדן.

יום ההתרמה השנתי של עמותת איל"ן יוצא לדרך בנוף הגליל

|

א.נשים (ומעשים) טובים באמצע הדרך

|