אפקט קורונה: מחפשים בית חם לבעלי החיים בעפולה

בעקבות החזרה לשגרה עשרות בעלי חיים צפויים להינטש וכדי למנוע זאת בשירותים הווטרינרים של עיריית עפולה יקיימו יום אימוץ ויחפשו להם בית חם. צילום: דוברות עיריית עפולה

מאמצים באחריות בחסות משרד החקלאות ועיריית עפולה: השרות הווטרינרי העירוני בעפולה צופה מספרים הולכים וגדלים של נטישת בעלי החיים וכדי למזער את המספרים יקיים בקרוב באמצעות ושותפים נוספים יום אימוץ חגיגי בפארק העירוני מיד שהנחיות משרד הבריאות יאפשרו זאת במטרה למצוא בית חם לבעלי החיים שננטשו.
על רקע המספרים ההולכים וגדלים לצד ההנחיות המקלות של משרד הבריאות שאפשרו חזרה לשגרה, הוחלט בשירות הווטרינרי העירוני בעפולה לקיים יום משפחה לעידוד משפחות לאמץ כלבים וחתולים ולהוסיף בן משפחה פרוותי ובעל אישיות מסקרנת שיגרום לכם להתאהב בו ללא תנאי. עם זאת יש לדאוג שהאימוץ ייעשה מתוך שיקולים מושכלים, מתוך ההבנה הכרוכה באימוץ בן או בת משפחה נוספים, ולהבטיח שבעלי החיים לא יינטשו שוב, מכל סיבה שהיא.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בשירות הווטרינרי העירוני ציינו כי אימוץ כלב הינה מחויבות הכרוכה באימוץ אחראי, אשר מתחיל בהחלטה מודעת של המאמצים להעניק לבעל החיים המאומץ את כל צרכיו, וכוונה אמיתית לגדל אותו למשך חייו כחלק מהמשפחה. עוד קבעו בשירות הווטרינרי מספר קריטריונים בסיסים לאימוץ כלב או חתול וביניהם אנשים שגילם 18 שנים ומעלה המתגוררים בדירה שבה ניתן לגדל בעלי חיים, שיתוף של כל בני המשפחה בתהליך האימוץ, קיום בדיקה וטרינרית וקבלת החיסונים הנדרשים, קבלת רישיון אחזקה עירוני ופנקס חיסונים ועוד.
ד"ר יואל בנט רופא הוטרינר העירוני הוסיף: "בישראל קיימת תופעה של כלבים וחתולים נטושים, העלולה להוביל לפגיעה ברווחת בעלי החיים, בבריאות ובביטחון התושבים בייחוד באזורנו המוגדר כאזור סיכון גבוה לנגיעות במחלת הכלבת. ההחלטה לאמץ בעל חיים נטוש היא מבורכת ואנו קוראים לתושבים להשתתף ביום האימוץ ולאמץ בעל חיים וכך גם להציל חיים".

 

כללית: חייה של מטופלת ניצלו בזכות עירנותו של הדימותן (רנטגנאי)

|

טיול ומפגש "עמק עיר" לזכרו של החייל שגב שוורץ ז"ל

|