אסי גלבוע: קבוצת הנוער במרחק נגיעה מעלייה ללאומית

קבוצת הנוער של אסי גלבוע יכולה מחר (שישי) להגשים חלום מתוק, כאשר ניצחון שלה על הקבוצה מהכפר ג'וליס יבטיח לה את העלייה לליגה הלאומית. המאמן יובל שטרית: "אנחנו בדרך להגשים חלום לאחר עונה טובה"

קבוצת הנוער של מועדון הכדורגל "אסי גלבוע" יכולה היום (שישי) להגשים חלום מתוק, כאשר ניצחון שלה על הקבוצה מהכפר ג'וליס, יבטיח לה את העלייה לליגה הלאומית.
הקבוצה מהגלבוע הגיעה למעמד זה לאחר עונה נהדרת, בה היא הוכתרה כקבוצת ההגנה הטובה בליגה, עם יחס שערים חיובי ביותר, ושני הפסדים בלבד, כולם מחוץ למבצרה הביתי, שבמגרש שביעל.
למשחק בכפר ג'וליס, תתייצב אסי גלבוע, לאחר תיקו 1:1 דרמטי בדרבי החם נגד הפועל עפולה. וזאת כאשר יאסר אבו-נאסר (בן 19), מבקיע בדקה ה-70 את שער השוויון. שערו של אבו-נאסר נתן את האות להתפרצות שמחה ואושר בקרב האוהדים הרבים שהגיעו מיישובי הגלבוע.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


כעת הכול מונח לרגליהם של השחקנים מהגלבוע, אשר נמצאים מרחק ניצחון אחד על ג'וליס (אותם כבר ניצחו השנה במשחק הביתי), בכדי להבטיח סופית את עליית הקבוצה לליגה הלאומית. חניכיו של המאמן יובל שטרית (מושב מיטב), וזכי הרוניאן המנהל המקצועי, יתמקדו השבוע בהכנות הן בצד הגופני, ולא פחות חשוב מכך בצד המנטלי במהלך האימונים, בכדי להגיע מוכנים, להתעלות במשחק ולנצח.
"אנחנו בדרך להגשים חלום לאחר עונה טובה", אומר בקצרה יובל שטרית המאמן, שביקש לא להכביר במילים. "זה תלוי בנו, אך בשביל להגשים את החלום, אסור לנו להוריד מרמת הריכוז וההכנות".

 

 

נוף הגליל על הפודיום

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|