אסי גלבוע: מחלקת הנוער תקבל חסות מבית"ר טוברוק

למרות הבעיות הפיננסיות ואי הוודאות סביב הקבוצה הבוגרת, ראשי אסי גלבוע (לירן דניאל, ודביר אפרים) החליטו להמשיך את הפעילות של מחלקת הנוער ובמקביל מינו את אפי סבג למנהל המקצועי של המחלקה. צילום: פייסבוק

למרות הבעיות הפיננסיות ואי הוודאות סביב הקבוצה הבוגרת, ראשי אסי גלבוע (לירן דניאל, ודביר אפרים) החליטו להמשיך את הפעילות של מחלקת הנוער ובמקביל מינו את אפי סבג למנהל המקצועי של המחלקה. יש לציין במהלך השבוע הודיעה המועצה על פתיחתו של ביה"ס לכדורגל חדש בגלבוע שיפעל בשיתוף עם מכבי חיפה וינוהל ע"י זכי הרוניאן. היות ובין ראשי אסי גלבוע לזכי הרוניאן שוררת מערכת יחסים עכורה, מיותר לציין כי מעתה ואילך תהיה מלחמה עיקשת בין שני בתי הספר לכדורגל.

לירן דניאל דיבר על התכניות המקצועיות ואמר: "קודם כל אני רוצה לברך את אפי סבג. אני סמוך ובטוח שהוא יעשה עבודה נהדרת. מדובר באיש מקצוע ואיש חינוך ראוי לתפקיד. אני אדאג להעניק לו את כל התנאים בשביל להצליח. ההרשמה כבר החלה. אנחנו נפתח קבוצות מגיל טרום א' ועד נוער, כולל נוער. כבר בימים הקרובים נמנה צוות מאמנים. חשוב לציין כי אנחנו עושים הכל על מנת לשמור על ההנצחה של אסי ודוד דניאל ז"ל".

בתוך כך, ראשי המחלקה יצרו קשר בשבוע האחרון עם אריק איזיקוביץ' הבעלים של בית"ר נס טוברוק והצדדים הגיעו להסכמה כי ישתפו פעולה. "הם ילוו אותנו בפן המקצועי לאורך העונה. בין היתר ראובן עטר, המנהל המקצועי החדש של בית"ר טוברוק, יגיע אלינו במסגרת שיתוף הפעולה. אנחנו נעשה הכל על מנת לשרת ולקדם את הדור הצעיר בגלבוע", אמר לירן דניאל.

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|