אסי גלבוע: אוהד אפרים ושניר פרידמן צפויים להצטרף להנהלה

בפגישה שנערכה אמש (ב') בין חברי ההנהלה לראש המועצה החדש עובד נור, דנו הצדדים במספר נושאים מרכזיים, אך טרם התקבלו החלטות מעשיות. הערכה: הרכב ההנהלה צפוי לעבור מקצה שינויים. כמו מכן, בשל החובות הגדולים-שנאמדים בלמעלה מ-650 אלף שקלים, הקבוצה צפויה ללכת על עונה פיננסית, כשהסגל שלה יתבסס בעיקר על שחקנים מקומיים

לאן מועדות פניה של אסי גלבוע בעונה הבאה? ראש המועצה החדש, עובד נור, נפגש אמש (ב') עם ראשי אסי גלבוע בכדי לשמוע פרטים על המצב הכלכלי של המועדון, על התוכניות המקצועיות לקראת העונה הבאה, וכן לגבי הרכב ההנהלה- שצפוי לעבור מקצה שינויים.

בפגישה, שנמשכה יותר משעתיים והוגדרה כחיובית מאוד ע"י הנוכחים, לא התקבלו החלטות מעשיות. חשוב להדגיש כי זו הייתה פגישת ראשונית שבאמצעותה קיבל ראש המועצה החדש מושג מה על המצב הפיננסי של המועדון. ולמי שלא יודע, המצב הפיננסי בקבוצה הוא לא מסביר פנים, מאחר ועל פי ההערכות הקבוצה נושאת על גבה חובות גדולים-שנאמדים בלמעלה מ-650 אלף שקלים.

 

• ראש המועצה הביע נכונות לעזור

אלא שלמרות הצרות הכלכליות ואי הוודאות הגדולה שמרחפת מעל המועדון, בהנהלת הקבוצה יצאו מעודדים מהפגישה עם ראש המועצה החדש, שלדבריהם הותיר רושם חיובי בגישה שלו. "הייתה פגישה חיובית מאד. ראש המועצה שמע את הנתונים והביע נכונות לסייע לקבוצה. חשוב לו שתהיה קבוצה טובה בליגה ב', ואנחנו משוכנעים שהוא יסייע לקבוצה. עם זאת, אנחנו מודעים לכך שיש למועצה חובות גדולים, דבר שלא משחק לטובתנו", אמרו בקבוצה בטון אופטימי.

בעניין אחר. הכוורת הניהולית של המועדון צפויה לעבור כמה שינויים. חבר ההנהלה הוותיק סבח דניאל ימשיך לתמוך בקבוצה בכל מה שיידרש וצפוי לקבל את תפקיד נשיא המועדון. מי שאמורים להיות בפרונט הם שלושת בני הדודים: אוהד אפריים שמיועד להיות היו"ר בפועל, אורן דניאל, ולירן דניאל, שנכס להנהלה לפני מספר חודשים.

אוהד אפריים, לטובת מי שלא יודע, הוא המנכ"ל והבעלים של חברת "אוהד שיווק וסחר תוצרת חקלאית", בנו של עמרם אפריים, שנשוי לשושנה, אחותו של סבח דניאל. אוהד הינו איש עסקים מוערך וממולח שיודע לנהל ולנווט מערכות ולא פחות חשוב מכך גם יש לו את היכולת לגייס ולרתום ספונסרים.

לצידם של בני משפחת דניאל נראה כי יהיה בהנהלה לפחות נציג אחד מטעם המועצה, והוא שניר פרידמן, שנחשב לאחד האנשים הקרובים לראש המועצה עובד נור. פרידמן, שנחשב לאישיות מוערכת ומקובלת בקרב שני הצדדים, צפוי להיות דמות דומיננטית בקבלת ההחלטות במועדון וכמובן להיות בעל זכות חתימה.

כך או כך, באסי גלבוע התקבלה החלטה עקרונית ללכת על עונה פיננסית, כלומר בכל מקרה לא לרוץ לעלייה לליגה א' אלא לגבש תוכנית הבראה ארוכת טווח בניסיון לחלץ את הקבוצה מהמקום שבו היא נמצאת כרגע. אי לכך, בפן המקצועי הקבוצה צפויה להתבסס בעיקר על סגל שחקנים מקומי.