"אני מרגיש שהגשמתי חלום, באיחור של 20 שנה קיבלתי דיפלומה"

שתיים זה תמיד יחד: האחים שסיימו לימודים במכללת נצרת עלית עובדים יחד כמנהלי מחלקה במפעל נילית. צילום: אלבום משפחתי

עלאא בסול מהכפר ריינה ואחיו סעיד הם סיפור הצלחה, לא בסגנון סינדרלה אלא בעבודה קשה, מאומצת, לא ויתרו על חלומם והצליחו לסיים ביחד את לימודי הנדסת תעשייה וניהול במכללת נצרת עילית-יזרעאל. כיום שניהם מנהלי מחלקות במפעל "נילית".
"התחלנו ללמוד ביחד, סיימנו ביחד ואנחנו עובדים כמנהלי מחלקה ב"נילית'", ביחד, אומר סעיד הצעיר, ומוסיף: "כששני אחים הולכים ביחד ללמוד זה נותן כוח, מעודד, מאפשר התמודדות קלה יותר עם קשיים, זו הייתה התקווה שלנו".
אחיו הגדול עלאא מוסיף: "עבורי הלימודים היו הגשמת חלום, כשסיימתי את הלימודים בתיכון לפני 21 שנים מאוד רציתי ללמוד, להתפתח, להתמקצע אך המצב בבית לא אפשר זאת. התחלתי לעבוד במפעל "נילית". 20 שנה אני עובד במפעל וכיום אני מנהל מחלקה. מחצית מחיי הם ב"נילית", אבל אני לא ויתרתי לעצמי, לא הפסקתי לחלום עד שיחד עם סעיד יצאנו למסע הלמידה שלנו. החלום שלי התגשם. מכאן אני רוצה להעביר מסר לעולם לא לוותר על החלומות שלך, להילחם, לא להתייאש, חלומות בסוף מתגשמים. תראו אותי", אומר עלאא.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


גם סעיד וגם עלאא אומרים כי הלמידה במכללה העשירה את עולמם המקצועי והשביחה את איכות עבודתם. "הלמידה עם הצוות המצוין במכללה העשירה אותנו מאוד, יש לנו עוד חלומות לתפקידים בכירים יותר ב"נילית", להתקדם, לא להישאר במקום, הכל התחיל במכללת נצרת עילית-יזרעאל, ואנחנו גאים על כך", אומר סעיד.