"אני מרגישה בשלה לעבור אל קידמת הבמה"

אבישג קסה תתמודד על מקום במועצת העיר עפולה מהמקום השלישי ברשימת עפולה ביתנו, "הרצון לשיפור, שינוי ומעורבות בער בי מאז ומעולם", אמרה קסה

אבישג קסה תתמודד על מקום במועצת העיר עפולה כמספר שלוש של מפלגת "עפולה ביתנו". קסה, בת 38, נשואה ואם לארבעה. היא בעלת תואר שני M.A בפיתוח וייעוץ ארגוני ותואר ראשון B.A במנהל מערכות בריאות. כיום היא עוסקת בחברה לניהול פרויקטים.
"אחרי שנים רבות של עשייה, בעיקר מאחורי הקלעים, אני מרגישה בשלה לעבור אל קידמת הבמה, ובה לעסוק ביצירת אפשרויות למתן הזדמנות שווה לכלל תושבי ותושבות העיר, תוך הקשבה ומתן תשומת הלב לתושבים ולתושבות וכן עמידה אל מול האתגרים והקשיים בחיי היום יום בעירנו", אמרה השבוע קסה והוסיפה: "יש בי את הנחישות והכוח לעשות ככל שביכולתי בכדי לשפר ולקדם את הנושאים החשובים לכולנו. הנושאים הקרובים לליבי הם קידום והעצמה של נשים ואימהות. תחומים אלו מלווים אותי רבות בחיי, עוד בימי כסטודנטית, כאשר הגשתי את מועמדותי לראשות אגודת הסטודנטים והסטודנטיות במכללת עמק יזרעאל ובכך, למעשה, נשברה לראשונה תקרת הזכוכית בנוגע למגדר ממלאי תפקיד ראשי האגודה במכללה. כאמא מעורבת ופעילה בכל מסגרות החינוך של ילדיי, אני מאמינה כי בידנו החובה לדאגה לקידום צרכיי הילדים והמשפחות בעיר. אני חושבת שעתיד הילדים הוא באחריותנו ותפקידנו כהורים וכאזרחים הוא לדאוג לרווחת דור העתיד, לא רק במסגרת כתלי הבית. לכן, בעיני יש לנו מחויבות, כמקבלי ההחלטות במועצת העיר, לדאוג, לטפח, להעצים, להכיל ולחזק את הילדים והמשפחות, במגוון תחומי החיים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הרצון לשיפור, שינוי ומעורבות בער בי מאז ומעולם. אני מאמינה כי הסביבה בה אנו חיים היא המייחדת והמקדמת אותנו כקהילה ומכאן למעשה החיבור עם המפלגה ועם ד"ר יודיס. באמצעות חיבור זה נוכל יחד לשים את הדגש על הנושאים החברתיים והקהילתיים בעיר ובתוך כך נפעל לקידומם ולשיפורם".
מפלגת עפולה ביתנו הינה שחקן ותיק בזירה הפוליטית בעפולה. בנציגות הסיעה, במשך שתי הקדנציות האחרונות, עומד ד"ר בוריס יודיס שמכהן כסגן ראש העיר וזוכה לחשיפה רחבה בין תושבי העיר. סיעת עפולה ביתנו היא סיעת בת של מפלגת ישראל ביתנו ומטבע הדברים, נושאים ובעיות רבות הקשורות לחיי היומיום בעיר, נפתרות בעזרתם של  חברי הכנסת והשרים של המפלגה. התחומים המסורתיים שמטפלת בהם התנועה הינם קליטת עלייה, טיפוח וסיוע לעסקים קטנים, פיתוח ענפי ספורט ייצוגיים בעפולה ופעילות קהילתית רחבה למען התושבים. מצע המפלגה פונה לכל תושב ותושבת וקהל היעד אינו מגדרי, עדתי או דתי.
ד"ר בוריס יודיס הדגיש כי בקדנציה הבאה המפלגה תשים דגש רב על טיפול וקידום מערכת החינוך בעיר. יצוין כי לפני כניסתו לתפקיד סגן ראש העיר עפולה, ד"ר יודיס שימש רכז מתמטיקה בבית הספר שרת בנצרת עלית. בית ספר זה קיבל בשנת 2006 מקום ראשון בארץ במבחני הבגרות במתמטיקה.