"אני מחובר ללקוחות שלי בעפולה- 24/7"

את אלון חן, הבעלים של חנות הסלולאר "גאדג'ט עפולה", אין ממש צורך להציג, בייחוד לאחר שזכה לפני מספר שנים בתעודת "צדיק" אורגינלית מידיו של חיים הכט. בימים אלה הוא סוגר שמונה שנות פעילות מוצלחות בבירת העמק – זמן טוב להיזכר בתחילת דרכו המאתגרת, הקשר הייחודי שפיתח עם לקוחותיו והמוטו שמוביל אותו

בשמונה השנים האחרונות הפך אלון חן לחלק בלתי נפרד מהקהילה העסקית בעפולה, בעיקר כשמדברים על ענף הסלולאר בבירת העמק. היושרה, האמינות, החיבור המיוחד לקהל הלקוחות שצבר והמקצועיות הפכו את "גאדג'ט עפולה" למותג של ממש. הגושפנקא הסופית נחתמה לפני מספר שנים, כאשר הוא זכה לקבל מדליית צדיק אמיתית מידיו של חיים הכט, מייסד התוכנית המצליחה "יצאת צדיק".
חן זכה במתנה שלא רבים זוכים לה, לקום בבוקר ולעבוד בתחום שהוא מחובר אליו בכל רמ"ח איבריו. מאחוריו לא פחות מעשרים שנות ניסיון בתחום המחשבים, הסלולאר והסייבר והוא נחשב לפורץ דרך בתחומים רבים, ולא רק ברחבי ישראל.
סלבים מקומיים זיהו את המקצועיות של חן ובשנים האחרונות הזמרים שלומי שבת, אורן חן, דני רובס, רמי קליינשטיין ועוד רבים וטובים נעזרו בשירותיו.

אלון עם הזמר אורן חן
אלון עם הזמר אורן חן

בתחילת הראיון עמו הוא מודה בחצי חיוך כי הוא מעדיף לעבוד 12 שעות ללא מנוחה – מאשר לבלות בקרוז במלדיביים או בספארי אקזוטי בג'ונגלים של אפריקה. "זה לא נשמע הכי מפתה, אבל זו המציאות האמיתית שלי ואני הכי שלם איתה. אני מתעורר מדי בוקר בחדוות יצירה, פותח את החנות שלי במרכז העיר כבר בשעה מאוד מוקדמת ומצפה ללקוח הראשון".
הידע רחב ההיקף שלו מאפשר לו להעניק בחנות המעוצבת שלו שירותים לכל מכשירי הסלולאר, כולל מתן פתרונות לתקלות ברכיבים הרגישים ביותר. לא פעם הוא "מעורר לחיים" בהינף יד ובלחיצה על כפתור עקשן- סלולאריים שבעליהם כבר התייאשו מהם לחלוטין, או ש"ניכוו" מתשלומים מיותרים של מאות ואף אלפי שקלים.


בסופו של יום אין יותר מאושר כשאני רואה לקוח יוצא מאושר מהחנות שלי. זו לא קלישאה, אלא מציאות יום יומית אצלי. אני לא לוקח משהו שלא מגיע לי. זה מוטו בחיים שלי – הלכה למעשה – ואני מיישם אותו אצלי".


בנועם ואדיבות שקשה למצוא במחוזותינו אלון מתגבר על תקלות, מאבחן אותן ומעניק מענה מיידי. לא פעם אגב זה יתבצע ללא תשלום, בעיקר כשמדובר בלקוחות קשישים ולקוחות שמגיעים מאוכלוסיות מוחלשות שמהווים לא פעם "טרף קל" עבור אנשי מקצוע לא הוגנים וזו בלשון המעטה.
בחנות שלו, מלבד מכשירי סלולאר נוצצים ובוהקים של כל המותגים המובילים בעולם ובהם סמסונג, אפל ועוד תוכלו למצוא גם שלל אביזרים משלימים ובהם: מטענים, מגני מסך, מדבקות ועוד שלל גאדג'טים.
אלון חן ששוכר בית בעפולה, לא נולד בבירת העמק, לא התחנך בה ולא גדל בה, אבל רבים מלקוחותיו רואים בו "עפולאי" למהדרין, עם כל מה שמשתמע מכך, בהיבטים החיוביים כמובן. זה כולל חום, שירותיות בגובה העיניים וחיבור הדוק לקהילה הסובבת אותו.

אתה מדגיש כל הזמן את החיבור שלך לעפולה? מה הסיבה לכך?
"זה נכון ויש לכך הרבה הסברים. ראשית זה מתקשר לעובדה שמרבית הלקוחות שלי מתגוררים פה ברחבי העיר וביישובים, בקיבוצים, במושבים ובכפרים ברחבי עמק יזרעאל. אותם לקוחות נתנו לי הזדמנות בתחילת הדרך, ועם השנים הם שבים וחוזרים לחנות, לתקן, להתחדש במכשיר חדש או באיזה אביזר ואקססוריז'. מעבר לכך הם עושים לי יחסי ציבור הכי טובים שיש בעזרת המלצה כזו או אחרת, בעיקר ברשתות החברתיות. אני שמח להיות מתויג מדי יום בלא מעט פוסטים של משתמשים בפייסבוק שצריכים עזרה כזו או אחרת, ואני נותן מענה, גם אם זה מעבר לשעות העבודה שלי. זה חלק מהשירות שלי 24-7. אני תמיד אומר לכל חבריי שאני הכי עפולאי שיש, למרות שאני רק שוכר בית בעיר ולא צמחתי פה. רבים מהלקוחות שלי גם חושבים שאני מקומי וזה מסב לי סיפוק וגאווה- שאני חלק בלתי נפרד מהקהילה. בסופו של יום אין יותר מאושר כשאני רואה לקוח יוצא מאושר מהחנות שלי. זו לא קלישאה, אלא מציאות יום יומית אצלי. אני לא לוקח משהו שלא מגיע לי. זה מוטו בחיים שלי – הלכה למעשה – ואני מיישם אותו אצלי".